2012-11-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Man blir inte en kungar efter ett år av självproppsande på flashback.
va? jävla fitt toy vad pratar du om?
Citera
2012-11-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
va? jävla fitt toy vad pratar du om?
Jag vet inte ens vilka som e me i ös typ dem jag sett representera jävligt hårt är ISUE och ASET o NEVER o JUH
Citera
2012-11-23, 15:00
Medlem
Citat:
Jag vet inte ens vilka som e me i ös typ dem jag sett representera jävligt hårt är ISUE och ASET o NEVER o JUH
Man blir ju gråtfärdig av att läsa din skit.
Ös och alla andra gbg toys, sluta runka på nätet och börja skissa.
Jag betalar gärna för vandalism, men det skall se bra ut!
Citera
2012-11-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Man blir ju gråtfärdig av att läsa din skit.
Ös och alla andra gbg toys, sluta runka på nätet och börja skissa.
Jag betalar gärna för vandalism, men det skall se bra ut!
Ös kanske ej har wildstyle men dem bombade sönder mest av alla för typ ett halv--år sen!!!! tycker att dem förkänar att bli kallade kings of 2011/2012 för dem gick verkligen loss bombade allt typ TILL OCH MED en polis bil drog dem en tag på!!!!!!!
Citera
2012-11-23, 15:17
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ös kanske ej har wildstyle men dem bombade sönder mest av alla för typ ett halv--år sen!!!! tycker att dem förkänar att bli kallade kings of 2011/2012 för dem gick verkligen loss bombade allt typ TILL OCH MED en polis bil drog dem en tag på!!!!!!!

Haha, ALLA bugar åt ÖS-kungarna som bombar snutbilar.. Gå och lägg dig för fan! Visst dom har bombat en jävla massa, men inte fan skulle jag kalla dom kungar för det. Och för den delen syns dom typ nästan bara på Hisingen ändå.
Citera
2012-11-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Haha, ALLA bugar åt ÖS-kungarna som bombar snutbilar.. Gå och lägg dig för fan! Visst dom har bombat en jävla massa, men inte fan skulle jag kalla dom kungar för det. Och för den delen syns dom typ nästan bara på Hisingen ändå.
Vadårå? Tror knappast någon av er Flashback-toys skulle våga dra på en rigtig snutbil!!!!!? Dem är minst Kings of Hisingen borde ju alla veta!!!!
Citera
2012-11-23, 15:28
Medlem
Citat:

OMG är du allvarlig?!!
Citera
b0gfettos avatar

Moderatormeddelande

Postat av b0gfetto 2012-11-23, 16:38
Medlem
Massa jävla OT raderat och varningar utdelade. /Mod
2012-11-23, 16:49
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Vadårå? Tror knappast någon av er Flashback-toys skulle våga dra på en rigtig snutbil!!!!!? Dem är minst Kings of Hisingen borde ju alla veta!!!!

Ni målar fult som fan
Citera
2012-11-23, 19:50
Medlem
atribecalledquests avatar
hmm ÖS är ju nästan på samma level av skils som typ TSD, ingen av dem är ett wildstylecrew !
men alla slickar ju TSDs rumpa här på fb och i gbg och det är synd pga att då ser man upp till massa mytomaner och golare!
Citera
2012-11-23, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atribecalledquest
hmm ÖS är ju nästan på samma level av skils som typ TSD, ingen av dem är ett wildstylecrew !
men alla slickar ju TSDs rumpa här på fb och i gbg och det är synd pga att då ser man upp till massa mytomaner och golare!
Du verkar ju inte ha någon koll ur huvud taget.. TSD: http://centralengbg.tumblr.com/image/31466793781 ÖS: http://www.fotolog.com/fullt_os/46844804/ Och vadå? Tycker du ett crew som körde lite på Hisingen i knappt ett halvår ska ens behövas gemföras med ett crew som TSD som lirat stenhårt i över 5 år runt om i hela Gbg!
Citera
2012-11-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
Du verkar ju inte ha någon koll ur huvud taget.. TSD: http://centralengbg.tumblr.com/image/31466793781 ÖS: http://www.fotolog.com/fullt_os/46844804/ Och vadå? Tycker du ett crew som körde lite på Hisingen i knappt ett halvår ska ens behövas gemföras med ett crew som TSD som lirat stenhårt i över 5 år runt om i hela Gbg!
´nuff said! Även om jag gillar Isue´s stil som faan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in