Jag va inne på centralen idag och två snubbar kommer fram och ba,"Ursäkta har du sett något på
allingsåslinjen?"
Jag var långt borta i mina tankar när dessa kom fram så jag fick ur mig, "öhh det är väl bara toys på den linjen?"
"Eller vad menar du?"
"Nä men jag bara undrar om du har sett något"
"Typ boa,btw" (Jag har aldrig åkt alllinjen,bor i kba och dessa var de första som kom upp i mitt huvud.
"Jaha ok" *de går iväg"
Fan vad jag fuckade upp det, de ville väl höra sitt crewnamn eller något.
Kan någon ge mig en lista på vad man ser på den linjen ifall jag skulle träffa dessa herrar igen?
Jag va inne på centralen idag och två snubbar kommer fram och ba,"Ursäkta har du sett något på
allingsåslinjen?"
Jag var långt borta i mina tankar när dessa kom fram så jag fick ur mig, "öhh det är väl bara toys på den linjen?"
"Eller vad menar du?"
"Nä men jag bara undrar om du har sett något"
"Typ boa,btw" (Jag har aldrig åkt alllinjen,bor i kba och dessa var de första som kom upp i mitt huvud.
"Jaha ok" *de går iväg"
Fan vad jag fuckade upp det, de ville väl höra sitt crewnamn eller något.
Kan någon ge mig en lista på vad man ser på den linjen ifall jag skulle träffa dessa herrar igen?
OnT: Är det okey att slänga upp lite bilder utifrån andra ställen i Västergötland eller ska tråden vara specifikt inriktad på Göteborg, såg att det cirkulerade lite diskussion och bilder från andra städer i Västergötland.