2012-05-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeozHD
Vilka är DMS och DRA?
Vad är det för jävla fråga?
Citera
2012-05-20, 20:15
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeozHD
Vilka är DMS och DRA?
Graffare
Citera
2012-05-21, 21:53
Medlem
atribecalledquests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firez
Det handlar ej om drogerna, dom är födda till toys. Dom är ett gäng vandrande spån som ska ha styrk, Speciellt dom äldre som borde lära sig att man golar ej och framför allt inte ta in stans golbög Nr1 T-tobak. Airs tillhör Ocf.... Vad fan har hänt med er i ocf egentligen är ni alla födda bakom en sten eller spänner ni på varannan eller? MES som har lärt er att bete er som fikusar?

Mesen är den största fagen,
Arab är den största fittan,
Koser största golbögen
,T-tobak stans mest efterblivna unge som spelar gangster bakom dator skärmen(snutinfomatören)
Johek killen som hoppar byter sida varje dag
Select som har verkligen slickat röv på ledarna i ocf ,
Dani - Arabens lilla anabola projekt.

OCH nej jag är ej med i tsd, Jag har bara insett vilka sida som ocf stog på. OCF (SNUTARNAS FAVORITER)

så jävla irriterande när alla i gbg springer runt och säger att ocf är golare när inte specielt många igentligen vet vad det handlar(handlade) om utan det är bara rykten hela jävla skiten.
sluta säga "TSD KINGS FAAN VA BRA DOM E!!" när det inte ens är uppe så mycket längre (bara tags från 08-09-10 kvar) och dom e faan toys dom med kör bara krom skit på tåg!
Citera
2012-05-23, 20:04
Medlem
vildhunds avatar
Det mest tragiska med hela beefen, ( förutom det uppenbara att både tsd och ocf har sänkt sin kvalitet avsevärt sen starten) är ju att den nya generationen växer upp i en stad där skitsnack och allmänt streckande är vardag. Vad hände med attityden???
Det enda som kommit ut av hela saken är ju att scenen i Göteborg har blivit helt förstörd. Red ut det snart eller släpp skiten!
Citera
2012-05-23, 20:55
Medlem
timewasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildhund
Det mest tragiska med hela beefen, ( förutom det uppenbara att både tsd och ocf har sänkt sin kvalitet avsevärt sen starten) är ju att den nya generationen växer upp i en stad där skitsnack och allmänt streckande är vardag. Vad hände med attityden???
Det enda som kommit ut av hela saken är ju att scenen i Göteborg har blivit helt förstörd. Red ut det snart eller släpp skiten!
håller med till 100. graffiti ska ju vara roligt?

ändå förstår man ju att beefen inte släpps efter allt som hänt, synd bara att den nya generation ser det som att graffiti handlar mer om bråk å jidder och verkar måla mest för att pumpa upp sin egon till att dem vore grovt kriminella personer för att dom målar
Citera
2012-05-28, 10:09
Medlem
Orka vara aktiv i golstan. Folk är som fiskmåsar "vad skriver du" kan du säga att min målning är fet när den ser ut som ett spektalkel. Man vill inte vara aktiv i den här staden - eftersom polis informatörer blomstrar som maskroser i detta sommar väder. därför många äldre "ligger på is"
Air ska jag ta tag i personligen så snart är de slut på deras fasoner får jag/vi hoppas på - men som sagt det finns mer.

Den här staden makes me
Citera
2012-05-28, 11:33
Medlem
Jag hoppas bara att airs kan sluta upp med skiten.
Det känns som att all etik har försvunnit ur graffen, ingen kan lita på någon, det ända sättet att bli stor är att göra äckligt jävla dumma saker.. Som att taga på folks villor i förorten? Va fan är prestigen i det?
Jag målar själv ganska mycket i mölndal på lagliga väggen när man bara vill måla och ta det lugnt och dom senaste gångerna jag vart där har folk kommit fram och frågat ifall jag är med i eller känner airs.
Om vi nu vill ha en accepterad graffitikultur i sverige så kan väll för fan folk sluta med idiotiska grejer som att måla på bilar och privata bostadshus, folk och komunen skulle se så mycket ljusare på graff.
Det krävs så lite så varför kan vi inte sluta hata på varandra och fatta att vi alla har samma intresse som kan ena oss istället för att splittra göteborgs graffiti scen.
Komigen nu, vi är fan bättre än såhär..
Citera
2012-05-28, 13:01
Medlem
lzroners avatar
fan va bögiga alla är, ut och klottra så kanske det blir en lite mindre skämmig stad
Citera
2012-05-30, 12:21
Medlem
vetickes avatar
Såg en hel del rull på centralen. En vagn med säkert 5 st målningar samt en panel från CHS. Hann tyvär inte fota. Kul att det körs som man säger.
Citera
2012-05-30, 13:01
Medlem
blabla-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lzroner
fan va bögiga alla är, ut och klottra så kanske det blir en lite mindre skämmig stad
Skulle hellre se att majoriteten av Göteborgsmålarna lät burkarna ligga kvar i haglöfsen ett tag. Bara då skulle ni kanske kunna få en mindre skämmig stad.
Citera
2012-05-30, 22:26
Medlem
lzroners avatar
Vad är det bästa då det är som jobbigast i livet på morgonen? Jo det står fucking kungliga färgare på spår ett! Inte 1 panel utan 6!! Skön start på dagen!! Bra jobba FAU BTW och mer vad det var.. Fint klotter
Citera
2012-05-30, 22:40
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lzroner
Vad är det bästa då det är som jobbigast i livet på morgonen? Jo det står fucking kungliga färgare på spår ett! Inte 1 panel utan 6!! Skön start på dagen!! Bra jobba FAU BTW och mer vad det var.. Fint klotter
Bra att den fortfarande rullar FAU, BTW, HLC och RSC är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in