2011-03-27, 05:18
Medlem
MrsMagoos avatar
UNDERGIVNA SLYNOR
Söker undergivna slynor till min totykällare, för stränga uppdrag utan möjlighet till nåd. Helst ifrån Halland.
Bondage, S/M / 2011-02-21 kl 11.40
Sverige / Hallands län / HALMSTAD

Han har annonserat i februari alltså är det ingen efterannonsör.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_3SsUbCaaewJ:www.bodycontact.com/search/slynor%2Blatex+f%C3%B6r+str%C3%A4nga+uppdrag+utan+ m%C3%B6jlighet+till+n%C3%A5d.+Helst+ifr%C3%A5n+Hal land&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se&lr=lang_sv&source=ww w.google.se
Citera
2011-03-27, 05:21
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Fattar inte alls vad du menar? Konstruerade i efterhand? Menar du att annonserna inte skulle vara postade när det står att de är postade?

Annonserna är postade när polisen hade genomsökt huset och spärrat av det, annonserna är fake.
Citera
2011-03-27, 05:21
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
UNDERGIVNA SLYNOR
Söker undergivna slynor till min totykällare, för stränga uppdrag utan möjlighet till nåd. Helst ifrån Halland.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_3SsUbCaaewJ:www.bodycontact.com/search/slynor%2Blatex+f%C3%B6r+str%C3%A4nga+uppdrag+utan+ m%C3%B6jlighet+till+n%C3%A5d.+Helst+ifr%C3%A5n+Hal land&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se&lr=lang_sv&source=ww w.google.se

AH. Annonserna uppdateras per automatik månadsvis!
Senast redigerad av TheBoot 2011-03-27 kl. 05:23.
Citera
2011-03-27, 05:22
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Annonserna är postade när polisen hade genomsökt huset och spärrat av det, annonserna är fake.

Se mitt inlägg ovanför och MrsMagoo's inlägg.
Citera
2011-03-27, 05:22
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Jaha det säger du men du kan ge dig nu för han har bevisligen annonserat innan är du med?
Så man kan utgå ifrån att annonserna är äkta !
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-03-27 kl. 05:27.
Citera
2011-03-27, 05:27
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
UNDERGIVNA SLYNOR

Ser så ut, jag hade fel men varför annonserar han när hans tortyrkällare är upptäckt?
Citera
2011-03-27, 05:29
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ser så ut, jag hade fel men varför annonserar han när hans tortyrkällare är upptäckt?

Ja du han kanske är dum i huvudet eller så har han totalt missat det?
Citera
2011-03-27, 05:29
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Jaha det säger du men du kan ge dig nu för han har bevisligen annonserat innan är du med?
Så man kan utgå ifrån att annonserna är äkta !

Jag är med, skrev mitt inlägg när du postade ditt inlägg och missade därför dit.
Citera
2011-03-27, 05:30
Medlem
TheBoots avatar
Från BC's FAQ:

Hur länge finns en kontaktannons aktiv?

En kontaktannons ligger kvar i max 90 dagar. Du kan när som helst ta bort en kontaktannons genom att via länken Mina annonser på din medlemssida klicka på Radera.

Hur många kontaktannonser kan jag ha inne samtidigt?
Du kan ha 3 olika annonser inlagda samtidigt, antingen under samma kategori eller i olika kategorier.

Med andra ord har han laddat på med så många annonser han kan, och bara att förmoda så länge han kan. Under denna 90 dagars perioden tror jag att annonsen blir automatiskt uppdaterad/förnyad en gång i månaden, alltså sammanlagt 3 gånger.

Vi kan vara inne på hans andra månad, eller tredje.
Senast redigerad av TheBoot 2011-03-27 kl. 05:38.
Citera
2011-03-27, 05:32
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Från BC's FAQ:

En kontaktannons ligger kvar i max 90 dagar. Du kan när som helst ta bort en kontaktannons genom att via länken Mina annonser på din medlemssida klicka på Radera.

Du kan ha 3 olika annonser inlagda samtidigt, antingen under samma kategori eller i olika kategorier.

Med andra ord har han laddat på med så många annonser han kan, och bara att förmoda så länge han kan. Under denna 90 dagars perioden tror jag att annonsen blir automatiskt uppdateras/förnyad en gång i månaden, alltså sammanlagt 3 gånger.

Case closed angående annonsen...
Citera
2011-03-27, 05:32
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Från BC's FAQ:

Med andra ord har han laddat på med så många annonser han kan, och bara att förmoda så länge han kan. Under denna 90 dagars perioden tror jag att annonsen blir automatiskt uppdateras/förnyad en gång i månaden, alltså sammanlagt 3 gånger.

Oki det förklarar saken !
Men han kunde hastat in på sidan och raderat kanske om han nu hade vetskapen om vad som skett.

Jahapp då får han skaffa andra attiraljer än bdsm grejer så som lösskägg och peruk !
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-03-27 kl. 05:34.
Citera
2011-03-27, 05:41
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Oki det förklarar saken !
Men han kunde hastat in på sidan och raderat kanske om han nu hade vetskapen om vad som skett.

Mycket märkligt att han inte raderat annonserna, jag bor i sthlm och alla jag träffat de senaste dagarna känner till detta. Fritzl-jr borde ju husera i trakterna av Halmstadt och borde vara mån om att dölja sin verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in