2011-03-27, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Så här ser ett meddelande som i slutet av januari skickades på en dejtingsajt ut. Sannolikt är det väl inte bara en person som fått det - blir nog till att höra av sig till åtskilliga personer innan man får positivt svar på något sånt här.

Användaren som vidarebefordrat det till mig ger ett trovärdigt intryck.
Han lar ha fått svar
Citera
2011-03-27, 03:16
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giefpl0x
nej, men nu var de fråga om att juicen var till för att skapa urin, och inte zippar man lite lätt på drycken ur flera olika paket om man har inhandlat dryck för att skapa urin, lr??

vill man bli kissnödig snabbt så dricker man mycket, inte lite gran

Det här handlar inte om att skapa urin!!!!"!!!

Japps och här är personen eller vimlar det av tortyrkällare i Halmstad?
http://www.bodycontact.com/kontaktan...totyrk%E4llare

Visad: 25
Svar: 1
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-03-27 kl. 03:20.
Citera
2011-03-27, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Japps och här är personen

Nej, men det var det inlägget jag svarade på, en kille skrev att av juice med fruktsocker ger ett ljust och sött kiss, och att det kunde vara såna som gillar kiss, och att de var därför de fanns juice...

då svarade jag att då borde man ju ha druckit mycket o inte bara zippat lite ur varje förpackning, efter det så kom du in med ditt inlägg.
Citera
2011-03-27, 03:20
Medlem
elevators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giefpl0x
men benen e fastbundna under dessa lekar, oftast upp i luften, vet ej om du kollat på några bdsm bilder.

Vad är det som säger att benen varit fastbundna hela tiden? Ett skavmärke av den här storleken uppkommer ganska lätt. "Oftast uppe i luften", ja, oftast. Inte alltid.
Citera
2011-03-27, 03:26
Medlem
Troians avatar
Citat:

En till annons: http://www.bodycontact.com/kontaktan...ergivna-slynor
Citera
2011-03-27, 03:26
Medlem
Kulpis avatar
Citat:
Så här ser ett meddelande som i slutet av januari skickades på en dejtingsajt ut. Sannolikt är det väl inte bara en person som fått det - blir nog till att höra av sig till åtskilliga personer innan man får positivt svar på något sånt här.

Citat:

Känns ju mitt i prick?
Citera
2011-03-27, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
Vad är det som säger att benen varit fastbundna hela tiden? Ett skavmärke av den här storleken uppkommer ganska lätt. "Oftast uppe i luften", ja, oftast. Inte alltid.

ingen har sagt hela tiden...

men hur vi än vrider o vänder på det så är skorna slitna på ett konstigt sätt, och om personer som lägger ner så här pass mycket pengar på bdsm prylar inte ens bryr sig om att köpa riktiga lackerade bdsm skor så blir det bara skummare enligt mig...
Citera
2011-03-27, 03:30
Medlem
TheBoots avatar
Citat:

Bara för att klargöra, fick du veta om annonsen kom från bodycontact? Går det att bevisa att meddelandet är äkta? Tror ju knappast att uppgiftslämnaren har saxat allting till ett textdokument på datorn eller minns det så detajerat i huvudet, utan antagligen har kvar det som PM på dejtingsidan. Går det att få ett screenshot på detta?
Citera
2011-03-27, 03:30
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
En till annons: http://www.bodycontact.com/kontaktan...ergivna-slynor

På den annonsen fick han
Visad: 76

Så nu kan polisen kolla mastern starmagnum på Bodycontact.
Och se till så han städar efter sig .
Citera
2011-03-27, 03:32
Medlem
Alltså, alla har givit många olika teorier på nästan allt.

Men en sak som hamnat i skymundan är barnselen, vad har man en barnsele till inom bdsm lr vad detta kallas?

Jag menar den e ju för liten för att användas på vuxna på det sättet dem e framtagna för att användas till..

Så kan någon insatt person förklara vad man använder en sådan här sak till?
Citera
2011-03-27, 03:33
Medlem
MsRojs avatar
Bara en tanke, eftersom detta "sexhus" blivit känt i media, och tror inte det finns 1000 sådana hus direkt. varför har idioten inte tagit bort kontakt annonsen? Eller snubben är på semester just nu i Thailand och ligger på stranden och tänker för sig själv, "Livet kan inte bli bättre just nu"
Citera
2011-03-27, 03:34
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Bara för att klargöra, fick du veta om annonsen kom från bodycontact? Går det att bevisa att meddelandet är äkta? Tror ju knappast att uppgiftslämnaren har saxat allting till ett textdokument på datorn eller minns det så detajerat i huvudet, utan antagligen har kvar det som PM på dejtingsidan. Går det att få ett screenshot på detta?

Vet inte vilken sajt det rörde sig om. PM:aren verkar ha loggat ut nu, men vill denna senare bevisa det så får h*n väl posta en dump i tråden. Jag känner mig övertygad om äktheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in