Citat:
Ursprungligen postat av Troian
I det här fallet skulle det kunna förklaras av att brottsoffret har mördats och forslats till en plats där kroppen ännu inte hittats. I så fall försvinner ju risken att denna vänder sig till polisen, menar jag. Enligt uppgift har det ju också luktat lik.
Forumets samlade osteologiska expertis har även identifierat skelettrester påträffade i närheten av huset som ett lårben som tillhört en människa. Antagligen har det alltså skett flera mord i lokalen. Lägg där till att polisen för några timmar sedan åkte ut till området för att spärra av platsen runt skelettfyndet, samt att likhundar enligt envisa Flashbackrykten markerat. Sannolikt har vi alltså åtminstone två mordoffer.
(

)
som jag tidigare sa så är jag ingen expert..
Men om man mördar någon i lokalen så skulle man väll endå inte dumpa kroppsdelar utanför huset utan att städa upp efter sig där inne, alt bränna ner huset...
om detta är en brottsplats så har vi att göra med en person som är verkligt efterbliven, den personen kan nog inte ens förstå vad han gör utan måste nog vara en skräckfilms fantast lr liknande och inte inser att verkligheten inte är som på film..