2011-03-26, 21:55
Medlem
Brakkans avatar
Fotografen presenterar sig själv och sin foto-kompanjon och deras fotograf-firma.

"Så nu har vi lagt i högsta växeln för att förverkliga vårt mål, underhålla Sverige!"

Tja, de har ju lyckats ganska bra.
Citera
2011-03-26, 21:56
Medlem
Jimbos avatar
Dom vitpustade väggarna ser ju rätt nygjorda ut.
Tror att det bara har en praktisk funktion - sprida ljuset från värmeljusen bättre.
Eller så var dom gamla så nedskitna att det inte blev nån kick när det kom nytt bajs på dom..
Senast redigerad av Jimbo 2011-03-26 kl. 21:57. Anledning: nobody ever notice..
Citera
2011-03-26, 21:57
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Du har ingen aning om vad kicken kommer ifrån. Om det nu inte är ditt rum..
Dom som tänder på att vara hjälplösa har ju inte alla samma mall, och sen så finns det olika nivåer på hur långt man är beredd att gå.

Jag har betydligt mer på fötterna än vad du verkar ha. Nu tänker jag inte lägga ut mitt perversa CV på nätet men jag känner absolut att jag kan uttala mig i ämnet.
Det är inte mitt rum, jag har aldrig varit i Halmstad.

Igen så fallerar ditt resonemang på att det inte sker hemmavid eller på ett lättare tillgänglig plats. Även om man har som mål att känna sig hjälplös så finns det enklare sätt att nå den känslan än att skapa ett rum i källaren i ett öderum.
Citera
2011-03-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Dom vitpustade väggarna ser ju rätt nygjorda ut.
Tror att det bara har en praktisk funktion - sprida ljuset från värmeljusen bättre.
Eller så var dom gamla så nedskitna att det inte blev nån kick när det kom nyt bajs på dom..

Din teori är att kicken uppstod i det ögonblick när bajset träffade väggen?
Citera
2011-03-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Igen.. Ifall man skulle vara otrogen och frivilligt vilja syssla med BDSM, varför skapa ett sådant rum?
Vill man inte att det ska låta mycket när man "leker" så finns det lösningar på det och jag kan tänka mig massiv med lösningar som är bättre än att hålla på i ett ödehus.

Bdsm är inte riktigt mitt forum för det jag vanligtvis sysslar med, men kan tänka mig att utrustningen är skrymmande, och sätta upp liftar m.m på hotellrum, eller andra platser kanske kan vara komplicerat.
Citera
Medlem
Nagon som vet om fotografen och hans vänner har delgetts brottsmisstanke än? I nuläget är ju de de enda som med 100% säkerhet har begatt ett brott.
Citera
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är svårare att få ett sovrum i ett hyreshus att se ut som en håla för en sexslav.

Absolut men enl min erfarenhet så betyder inte det visuella så mycket ifall det nu skulle handla om frivillig lek. Det är ett svårt ämne ifall man inte umgåtts med personer som håller på med det eller pysslat med det själv.
Citera
2011-03-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Nagon som vet om fotografen och hans vänner har delgetts brottsmisstanke än? I nuläget är ju de de enda som med 100% säkerhet har begatt ett brott.

Värdig fråga. Om pojkarna delges misstanke om brott, får de verkligen sälja vidare bilder då (tänker på att man inte får tjäna pengar på brottslighet i Sverige), eller är det undantag pga att det är "journalistik", eller blir det när bilderna hamnar i tidningen?
Citera
2011-03-26, 22:01
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallingdown
Bdsm är inte riktigt mitt forum för det jag vanligtvis sysslar med, men kan tänka mig att utrustningen är skrymmande, och sätta upp liftar m.m på hotellrum, eller andra platser kanske kan vara komplicerat.

Visst finns det skymmande utrustning men sådan är vanligtvis dyr eller egen tillverkad och absolut inget som man av fri vilja väljer att lämna vind för våg. Jag tror att ifall det skulle vara så som du är inne på så hade man ordnat en bättre lokal för man hade inte varit rädd för att bli upptäckt då det hade varit frivilligt.
Citera
2011-03-26, 22:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaklundet
Värdig fråga. Om pojkarna delges misstanke om brott, får de verkligen sälja vidare bilder då (tänker på att man inte får tjäna pengar på brottslighet i Sverige), eller är det undantag pga att det är "journalistik", eller blir det när bilderna hamnar i tidningen?

Man får visst tjäna pengar på brottslighet.
Citera
2011-03-26, 22:02
Medlem
Kusligt som fan
Vad är det för konstiga masker som använts? Säkert ett motell för psykopater...
Citera
2011-03-26, 22:03
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag har betydligt mer på fötterna än vad du verkar ha. Nu tänker jag inte lägga ut mitt perversa CV på nätet men jag känner absolut att jag kan uttala mig i ämnet.
Det är inte mitt rum, jag har aldrig varit i Halmstad.

Igen så fallerar ditt resonemang på att det inte sker hemmavid eller på ett lättare tillgänglig plats. Även om man har som mål att känna sig hjälplös så finns det enklare sätt att nå den känslan än att skapa ett rum i källaren i ett öderum.

Tror du bara vägrar inse vad jag säger - För om du nu har ett så pervest CV så vet du ju att det finns en jävla massa olika saker man tänder på och varför skulle det inte finnas någon som vill vara helt hjälplös med riktigt höga risker? Hålan kan ju vara en viktig del i den känslan, kanske har varit inlåst där själv som barn eller dylikt.

Du vet det finns S&M utanför storstädernas välpolerade läder och lack parader..

Citat:
Ursprungligen postat av kaklundet
Din teori är att kicken uppstod i det ögonblick när bajset träffade väggen?
Haha.. Min terori är att väggarna är vitputsade för att sprida det sparsamam ljuset bättre. Men bajs verkar ju helt klart en central roll i rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in