2011-04-18, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
OK! Du verkar vara mkt insatt i detta... vad har du för koppling till detta fall?

Absolut inget men MB och LF lurade av mig ca 2.5 miljoner.

Dessutom jobbade jag åt MB i början av 80 talet men slutade pga försäkrings bedrägerier som jag inte ville bli inblandad med.
Citera
2011-04-18, 11:22
Bannlyst
Jag får den uppfattning att ni tror MB står för alla stämningar, MB skriver sämre än jag,

Det går till på detta sättet MB skriver på sin laptop sedan skriver han ut därefter faxar han sitt plan till LF han rättar till stavfelen och grammatiken och faxar tillbaks till MB sedan skriver MB på handlingar och sänder dom till polisen tingsrätten och hovrätten jag undrar hur kan MB ha sådan kontroll på LF.
skattebetalare betalar kalaset läste i Hallands Nyheterna att MB har 117 pågående åtal men jag vet att det är fler.
Alt går via LF.
Kan det vara så att MB har hålhake på LF det påstår dom jag pratat med.
Senast redigerad av Italienaren 2011-04-18 kl. 12:18.
Citera
2011-04-18, 11:38
Bannlyst
Citat:
OK! Du verkar vara mkt insatt i detta... vad har du för koppling till detta fall?

Läser du noggrant det jag skriver fattad du att jag inte han nån koppling om jag golar ner han så golar han ner mig men han har inget på mig.
Citera
2011-04-18, 11:49
Bannlyst
Mb har bara en vän i Falkenberg (George) jag träffade en man som också kände George han berättade för mig att MB hade pratat med George om vad han gillade och gjorde med tjejer ( supervidrigt)
Citera
2011-04-18, 13:09
Bannlyst
Citat:

När jag jobbade 3 månader åt MB i början av 80 talet så kom jag i kontakt med alla hans vänner och affärsbekanta dom har get mig info och hjälpt mig att få tag på fakta.
Ett exempel där någon har hjälpt mig en akustikkonsult i mellersta Sverige som hjälper MB med alla hans ljudinstallationer han har hjälpt mig att få fram info.
Senast redigerad av Italienaren 2011-04-18 kl. 13:51.
Citera
2011-04-18, 13:28
Bannlyst
Jag har mycket mer på MB men ni skulle nog inte tro på det och det skulle försvåra polisens utredning så jag har gett polisen tips material och info.
Senast redigerad av Italienaren 2011-04-18 kl. 13:50.
Citera
2011-04-18, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bannadkille
på allvar?

jag drar gärna och hjälper dig över dagen, om du lovar att kirra en pizza också!

Läs dina PM.

Är inte säker att MP funkar men om det inte finns nått där så hör av dig här <marietodebernardi@yahoo.se>
Citera
2011-04-18, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Italienaren
Jag vet att MB köpte sex med andra Falkenbergare men vågar inte ge er namn då jag själv bor i Falkenberg det sägs att det inte är helsosant.

Glömde tillägga att det kostade 25000 kr och uppåt p person jag undrar vad som motiverar priset eftersom jag sett på tv att i Malmö på gatan kostar det bara några hundra kr.
En av MB bekanta hölls kvar i fastigheten av hororna eftersom det kostade mer än han hade på sig
det fattades 25 tusen så MB fick lösa ut en välkänd företags profil i Falkenberg.
Senast redigerad av Italienaren 2011-04-18 kl. 15:49.
Citera
2011-04-18, 16:18
Medlem
majbjorns avatar
Citat:
Glömde tillägga att det kostade 25000 kr och uppåt p person jag undrar vad som motiverar priset eftersom jag sett på tv att i Malmö på gatan kostar det bara några hundra kr.
En av MB bekanta hölls kvar i fastigheten av hororna eftersom det kostade mer än han hade på sig
det fattades 25 tusen så MB fick lösa ut en välkänd företags profil i Falkenberg.

Är det någon av dessa du delger oss andra info om som du tror kommer att alt redan har kontaktat dig och bett dig att sluta skriva?

Läser dem här föresten?
Citera
2011-04-18, 16:24
Medlem
majbjorns avatar
Citat:
Skulle det inte kunna vara så att MB har någon slags hållhake på LF och att det är därför som LF ställer upp och fixar i princip allt åt honom?
har inte läst hela tråden men är LF ett riktigt äckel han med eller? Vet nån vart denna herre bor?

De är äckel varenda en av dessa herrar!

Trevlig avatar, den roade en liten kille som såg den nyss och gjorde hans dag!
Citera
2011-04-18, 16:32
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Är det så dyrt med extrema böjelser förstår man verkligen att han startat eget i ett ödetorp
Citera
2011-04-18, 17:57
Medlem
Polisen på plats idag: http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.1187870-fortsatta-undersokningar-i-odehuset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in