Jag tänker på att det finns flera regnkappor där, det verkar väl tyda på att många varit där,,, kanske
finns det vatten indraget där, så de har kunnat tvättat sig? och även tvättat av sexsakerna?
mår illa av de dära huset, så jäkla vidrigt
Jag jobbade häromdagen på bygget av ett nytt lager vid E6:an, och stugan la bara ett stenkast bort. Tog även bild på huset.
Jag kan i alla fall konstatera att det finns många som är intresserade av den här händelsen. Vet inte hur många bilar som var och vände vid bygget, bara för att kunna få se en glimt av huset.
Den 17 augusti 2007 så tvingade polisen, i samband med ett förhör angående besöksförbud, att han skulle lämna DNA, fingeravtryck, fotografi och fotavtryck. Han motsatte sig dock detta och framförde att polisen skulle ha gjort det för länge sedan när han var anhållen och häktad i Karlstad. Han tvingades därefter att lämna DNA, fingeravtryck, fotografi och fotavtryck.
En dryg månad senare (den 26 september 2007) begär han att det DNA, fingeravtryck, fotografi och fotavtryck som han tidigare tvingats att lämna skall förstöras omedelbart och att ett dokument över destruktionen skall översändas till honom.
Kom ihåg att MB en gång i tiden var stor rik och mäktig i regionen. Han hade på den tiden nätverk där stadens mäktiga fanns med däribland poliser i olika positioner. Han kan därför utöva ett visst tryck på vissa för att allt ska gå så smidigt som möjligt i utredningen. Tror nog att polisen vill att allt detta mer eller mindre ska rinna ut i sanden.
Kom ihåg att MB en gång i tiden var stor rik och mäktig i regionen. Han hade på den tiden nätverk där stadens mäktiga fanns med däribland poliser i olika positioner. Han kan därför utöva ett visst tryck på vissa för att allt ska gå så smidigt som möjligt i utredningen. Tror nog att polisen vill att allt detta mer eller mindre ska rinna ut i sanden.
Det tror inte jag. Han har j-vlats med farbror blå och många andra alltför länge. Den här gången är det riktigt kört.
Jag upptäckte just en koppling mellan MB och orden Odd Fellow (som någon tidigare hintat om i tråden) I MB:s företag Lucas Star Sweden står MB som styrelseledamot och en L*rs Fr*klund som styrelsesuppleant. Denne LF är Storsire i Odd Fellow Sverige (eller har varit iaf), den högsta befattning man kan ha inom OF... LF är även advokat. Vet inte om det är ett villospår, men lite intressant är det ju allt med tanke på vad som tidigare skrivits i tråden...
Majoriteten av hans f.d vän/jobb krets har han ju dragit in för rätta,hotat och annat trevligt.
Tror nog de flesta tvår sina händer med handsprit när det gäller honom.
[quote=kaklundet]SAMMANFATTNING AV SAKER SOM HITTATS PÅ BROTTSPLATSEN.
På plats finns totalt tre hus + en lada + ett vedhus (eller är detta ladan?).
Det finns tre hus, ladan / vedhuset är samma byggnad. Första delen är ved delen. Rummet brevid är några häst stall som står tomma, och sen finns det en tredje del av "ladan" som det bara är lite skräp i samt ett söndrigt utedass. Det var i första delen jag hittade porrtidningarna ganska synligt på marken.
Bakom huset finns även en jordkällare. Vet inte om någon har nämt detta innan? Men där finns det iallfall en äcklig säng, en gammal matta, två McDonalds kaffe muggar samt ett mjölpaket som är daterat 7 juni där det desvärre inte står vilket år den är ifrån.
Jag upptäckte just en koppling mellan MB och orden Odd Fellow (som någon tidigare hintat om i tråden) I MB:s företag Lucas Star Sweden står MB som styrelseledamot och en L*rs Fr*klund som styrelsesuppleant. Denne LF är Storsire i Odd Fellow Sverige (eller har varit iaf), den högsta befattning man kan ha inom OF... LF är även advokat. Vet inte om det är ett villospår, men lite intressant är det ju allt med tanke på vad som tidigare skrivits i tråden...
Kan tycka om det är länsman som har glömt påsen.Så är det o provsikt.
Medicinen paketet Var det tomt? Någon datum på? Bra sammanställning..
Vad menar du med
"Så är det o provsikt."
fattar inge alls.... menar du:
"och avsiktligt" eller "oavsiktligt" ?
"och provocerat" eller "oprovocerat" ?
"och/inte testade sikten" ?
"provsköt" ?
...inget av alternativet make any sense at all...