Citat:
Ursprungligen postat av
Aphelion.
Det är skillnad på Aftonbladet och stora banker som SEB, Swedbank, Nordea, etc. Du verkar ju helt bakom flötet om du tror att jag går på källor som Aftonbladet.
Klickar du på Insättning i högra hörnet? Du får välja flera alternativ till höger om kartan, de jag har varit på som är med på kartan som insättningsbankomat är korrekt, inom Stockholm iallafall.
Det var ett exempel som hade som syfte att påpeka att det är lite fånigt när man använder den sidan som är under kritik som källa.
Ja, jag klickar på insättning.
Men du förstår, jag säger ju samtidigt att jag är medveten om att det kan ha förändrats. Med tanke på att en person här säger att han kunnat sätta in pengar på senare tid där jag vid det tillfället inte själv kunde det (han och jag har samma bank). Men går jag in på sidan så är bankomaten vid mig fortfarande markerad som insättning.
Och snälla, tro mig, jag har bott här i många år och använt den bankomaten...Det går inte att sätta in pengar på den. Det är därför det blir så lustigt när du använder den sidan som källa till att jag har fel.