Citat:
Ursprungligen postat av Crazykarinka
Jag är ihop med en kille i snart 4 år. Allting har fungerat perfekt, han är supersnäll och omtänksam och älskar mig oerhört mycket och det gör jag mig... Men, men, det finns ett undantag... Han kommer ifrån mellanöstern och har sina egna kackerlackor i huvudet... Han förbjuder mig att ha "för öppna kläder", att umgås för mycket med mina vänner, att komma hem för sent... Jag har försökt å förklara för honom att vi lever i ett fritt land och om han har bestämt sig att flytta hit så ska han även försöka å anstränga sig till det landets regler, men han lyssnar ju för fan inte!=( Han tycker att karlar blir påtända om de ser mig i en kort kjol eller topp...
Igår tog han helt plötsligt min mobil och började läsa mina SMS, jag tog mobilen ifrån honom och då blev han vansinnig och sa att jag SMSar med andra killar och spelar ett falskt spel bakom hans rygg...
Jag är så j..la trött på allting men å andra sidan så älskar jag honom så j..la mycket....
Vad ska jag GÖRA?! Ska jag göra slut? Jag är helt förtvivlad=(
P.S. Snälla ni, ni behöver inte säga att han är en j..la blatte och att de är likadana allihopa.
Tackar på förhand.
Ja du, jag vet exakt vad du ska göra, och det är att dumpa honom. Tyvär, ibland är det ett måste att skita i vad hjärtat säger och tänka med hjärnan istället. Jag är själv från mellanöstern (dock ej muslim) så jag vet hur sådana människor fungerar. Ju seriösare ert förhållande blir, desto jobbigare kommer du att få det, han kommer förbjuda dig från mer grejer och du kommer till slut nästan vara helt fast.
Så du kan antingen dumpa honom och hitta en mer utvecklad kille och få ett mycket bättre och friare liv. Eller så kan du stanna kvar hos din älskade kille och ruttna bort. Jag tycker att du ska dumpa honom NU! sådana människor är väldigt svåra att förändra. btw kolla på filmen "aldrig utan min dotter" eller vad den heter. Jag tror den handlar om nått sånt. Väldigt bra film

Hoppas du dumpar honom nu! mvh