• 3
  • 4
2011-12-19, 22:12
Moderator
VitKallas avatar
Jag kan inte tala om alla signaler jag ger ifrån mig vid orgasm, men jag kan säga att jag kan få många olika och alla är inte lika intensiva eller märks på samma sätt.

Det är ju tråkigt att det finns dom som fejkar, men det är nog något man helt enkelt får lita på att dom inte gör, om dom säger att dom inte gör det.

Som redan nämnts ett par gånger, om en tjej fejkar så är det ju egentligen hennes problem. Vad än anledningen är.
Citera
2011-12-20, 01:25
Medlem
Har man en gång på riktigt själv kännt och upplevt en tjej komma så vet hon när hon kommer. Kroppsrörelserna, vokalixeringarna, andningen och dom rytmiska sammandragningarna i fittan och anus signalerar orgasm.
Citera
2011-12-20, 01:39
Medlem
SummerWines avatar
Nu verkar ju alla killar här veta hur tjejer gör när dom fejkar men ska sanningen fram så kan man med lite inlevelse lura vem som helst om man inte haft umgänge en längre tid. En partner eller make/fru lär vara svårlurad då hen med största sannolikhet lärt sig sin partner utan och innan.

Men ni som tror er veta allt om tjejer och deras orgasmer, glöm det.

Svaret på frågan: It´s simple, you don´t. Skaffa en bra tjej som är ärlig och öppen så slipper du alla sådana bekymmer.
Citera
2011-12-20, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Nu verkar ju alla killar här veta hur tjejer gör när dom fejkar men ska sanningen fram så kan man med lite inlevelse lura vem som helst om man inte haft umgänge en längre tid. En partner eller make/fru lär vara svårlurad då hen med största sannolikhet lärt sig sin partner utan och innan.

Men ni som tror er veta allt om tjejer och deras orgasmer, glöm det.

Svaret på frågan: It´s simple, you don´t. Skaffa en bra tjej som är ärlig och öppen så slipper du alla sådana bekymmer.

Å andra sidan så ter sig ju sig orgasmerna olika från gång till gång!
Ena gången skälvande i 20-30 sek medans andra gånger ett litet gny.......typ!

Sen får väl tjejerna skylla sig själva om de fejkar i stället för att "fixa" en riktig, med eller utan hjälp?
Senast redigerad av frallans 2011-12-20 kl. 02:27.
Citera
2011-12-20, 02:55
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frallans
Å andra sidan så ter sig ju sig orgasmerna olika från gång till gång!
Ena gången skälvande i 20-30 sek medans andra gånger ett litet gny.......typ!

Sen får väl tjejerna skylla sig själva om de fejkar i stället för att "fixa" en riktig, med eller utan hjälp?

Ja det förstås men jag vill tro att en sådan äkthet ändå bör dyka upp i en djup relation. Att man dels litar på att det inte sker och även lär sig dom små signalerna, precis som att man ser när ens partner är sur även om denne förnekar. Jag skulle inte fejka idag, jag gjorde när jag var yngre dock.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in