2004-09-17, 01:34
Medlem
Spanky_O_s avatar
Nej inte 2c-e:n! Jävlar!
Citera
2004-09-17, 10:02
Medlem
phunk808s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
Om jag nu skulle trycka en tablett av druvsocker och sälja det till dig som E så skulle du med din logik välja det utan minsta tvekan.

skulle aldrig köpa tabletter av folk som jag inte känner... så är det bara!

När jag var i gemet så köpte jag enbart av min vänner eller sålde själv.. så jag skulle inte gå på din duvsocker variant!

jag varken tar eller säljer droger nu för tiden men diskuterar gärna ämnet...

Som du säger en E innehåller som sagt aldrig rent mdma.. så därför kan man inte direkt kräva det av en E heller.. nu för tiden! Den som i dagens läge köper en E och förväntar sig just ett fett mdma rus finns nog inte! det sälj som alla vet oftast i sin renaste form just som MDMA och inte E! då dom kan ta ut bättre pris för det.

åter till ämnet... 2.ce har jag prövat en gång.. tyckte det var en underlig tripp men inget som jag skulle kunna rekomendera.. ´vi var ett par vänner som tog detta och vill inte påstå att nån av oss hade en speciellt outstanding upplevelse... så hur mkt potentare det än är enligt dej.. så är meskalin en bra mkt finare upplevelse!
Citera
2004-09-17, 11:34
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phunk808
skulle aldrig köpa tabletter av folk som jag inte känner... så är det bara!

När jag var i gemet så köpte jag enbart av min vänner eller sålde själv.. så jag skulle inte gå på din duvsocker variant!
Klart som fan att du skulle slå till. För dig räcker det nämligen att någon säger att substansen är olaglig för att det ska vara något att ha. Du skulle nog bli bäng på det också.
Citat:
jag varken tar eller säljer droger nu för tiden men diskuterar gärna ämnet...

Som du säger en E innehåller som sagt aldrig rent mdma.. så därför kan man inte direkt kräva det av en E heller.. nu för tiden! Den som i dagens läge köper en E och förväntar sig just ett fett mdma rus finns nog inte! det sälj som alla vet oftast i sin renaste form just som MDMA och inte E! då dom kan ta ut bättre pris för det.

åter till ämnet... 2.ce har jag prövat en gång.. tyckte det var en underlig tripp men inget som jag skulle kunna rekomendera.. ´vi var ett par vänner som tog detta och vill inte påstå att nån av oss hade en speciellt outstanding upplevelse... så hur mkt potentare det än är enligt dej.. så är meskalin en bra mkt finare upplevelse!
Potens och effekt är inte samma sak.
Citera
2004-09-17, 12:18
Medlem
phunk808s avatar
Citat:
Klart som fan att du skulle slå till. För dig räcker det nämligen att någon säger att substansen är olaglig för att det ska vara något att ha. Du skulle nog bli bäng på det också.

herregud alltså...pratar jag med en vägg?

har inget med att substansen i sig är olaglig.. men ge mej då ett exempel på en RC som uppväger ruset av rent MDMA?!

vem har sagt att potens och effekt är detsamma?
Citera
2004-09-17, 13:01
\gros avatar
Citat:
Inte mitt fel att du inte är kapabel till att förstå vad du själv skriver.

Citat:
har inget med att substansen i sig är olaglig.. men ge mej då ett exempel på en RC som uppväger ruset av rent MDMA?!
Jasså? Nu spelar det tydligen ingen roll om det är lagligt eller ej...
Vad är poängen? MDMA är unikt, det finns ingen anledning till att söka substituter till det om man nu älskar just MDMA och inget annat. Föredrar man LSD so be my guest. Olika droger faller olika i smaken för olika människor. Att komma och påstå att de lagliga drogerna är verkningslösa "låtsasdroger" utan att själv utforskat dessa är... tja... oerfaret, särskilt om man använt droger ett tag och träffat andra människor som berusar sig på alla möjliga sätt.
Bara för att vissa droger som LSD och MDMA faller just DIG i smaken betyder inte detsamma gäller resten av världen.

Citat:
vem har sagt att potens och effekt är detsamma?
Du blandar ihop "potens" och "upplevelse".
Citera
2004-09-17, 13:03
Medlem
flowss avatar
Citat:
så hur mkt potentare det än är enligt dej.. så är meskalin en bra mkt finare upplevelse!

Eftersom det är individuellt så lönar sig det inte att diskutera om det.
Citera
2004-09-17, 14:22
Medlem
phunk808s avatar
Citat:
Du blandar ihop "potens" och "upplevelse".

eerrhhmm.... dom är ju helt klart i symbios med varandra ja!
Citera
2004-09-17, 15:26
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:

hur mycket tog du då? 2c-e kanske inte bet på dig. testa nåt annat. tycker du ska ge det en chans.
Citera
2004-09-18, 16:46
\gros avatar
Citat:
eerrhhmm.... dom är ju helt klart i symbios med varandra ja!
Citat:
Citat:
Hur erfaren är du egentligen?
Citera
2004-09-18, 17:46
Medlem
nyblads avatar
RC är potenta grejer, inget snack om den saken.
Endel gillar vissa bättre endel andra.

Den som tvivlar på att det är potenta grejjer tycker jag borde trycka i sig mellan 0,5-1g DXM, jag tog en gång ca 0,7 och det var det brutalaste jag varit med om!

Men det finns en riktigt bra anledning att låta bli RC.
Ingen vet vilka skador dessa droger kan ge.

T.ex en bekants bor käkade dxm varge dag en hel sommar, nu har han men för livet, han kan inte vara i ett mörkt rum utan att få massor av halissar¨.

Ok ni tänker säkert att om han är så dum att han petar i sig det varge dag en hel sommar så får han skylla sig själv, ja det ligger säkert något i det men t ex någon som tjackat hela sommaren får ju inte alls lika mycket skador.
Och då är ändå tjack en av de skadligare vanliga drogerna....

Jag personligen tyckte 5meo-dipt var riktig skräp, mådde som efter lite lite dåligt tjack och var jävligt skev i skallen, desutom fick jag en liten avtändning av det vilket inte kändes det minsta rättvist då jag upplevde ruset mer jobbigt än skönt.

Men 2ci skulle jag välja föra både svamp och E vilken dag som hällst.

2ci har jag haft riktigt kul på, det är nästan E-skönt i kroppen man har riktigt mycket vackert att se på och man är inte mer väck än att man någotsånär kan ta hand om sig själv men ändå bra väck.

Liksom E, först så väntar man på att pillret skall slå sen gör det det, man blir jättelycklig i något som känns som 5 min men egentligen har det gått 5h, sen var visst den kvällen bortblåst,man har oftast inte fått något gjort, man har inte haft kul, man har trott att man haft kul, man känner sig lurad och mår dåligt i 1 vecka, och det ända minnet man har var är att det var sjönt.

Och liksom svamp, nästan varge gång jag har tagit det har jag kommit underfund med hur mycket bättre det är att vara normal.
Citera
2004-09-20, 08:32
Medlem
phunk808s avatar
Citat:
Hur erfaren är du egentligen?

är 27 år och har 9 års intag av E (2-300-tals), LSD (1-200-tals), Svamp (en massa), Kola (säkert 3-400 g), och en hel del tjack( inget jag är stolt över) i min ryggsäck...

àbsolut inget skryt vill bara få dej att förstå att jag inte är den rookien du tror.!

men nu ligger den biten nere då jag är både fader och hittat andra intressen...

Vad har du själv fär erfarenheter?
Citera
2004-09-20, 14:15
\gros avatar
Citat:
är 27 år och har 9 års intag av E (2-300-tals), LSD (1-200-tals), Svamp (en massa), Kola (säkert 3-400 g), och en hel del tjack( inget jag är stolt över) i min ryggsäck...

àbsolut inget skryt vill bara få dej att förstå att jag inte är den rookien du tror.!

men nu ligger den biten nere då jag är både fader och hittat andra intressen...

Vad har du själv fär erfarenheter?

Med tanke på allt du tagit blir inte jag särskilt förvånad över din förmåga att skilja på ords mening och dra rationella slutsatser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in