• 1
  • 2
2011-03-21, 14:47
Medlem
Jack.Dogs avatar
Teori 1: Hur mycket äldre än honom är du egentligen? Risken finns faktiskt att det blev som när man råkar dricka gammal mjölk, man spottar ut skiten!

Teori 2: Han fick ångestkänslor för att han har flickvän och barn hemma.
Citera
2011-03-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walnut
Nä, nu ska jag ligga jävligt lågt, han får höra av sig...om han vill.

Om du vill kan du också utmana fanskapet, vilket jag gärna gör, och tro mig, dem brukar ställa sig på led.

Och det är att du visar ingen som helst fruktan för förlust, och du kan tex dra iväg ett sms, som, "middag hemma hos mig på lördag, inga ursäkter, kom hård" Om han mot all förmodan kommer med skit som jag kan inte och "jag är inte redo för att månen inte ligger i linje med vintergatan ute i rymden" då ska han också veta att han inte kan leka runt med dig och att han är TVUNGEN att antigen agera eller inte. hur som helst så vinner du, om du verkligen är beredd på att "förlora"

Jag brukar iaf göra så med gott resultat, du ska trots allt inte underskatta din egen makt.

You can only win what you are willing to lose.
Senast redigerad av wander 2011-03-21 kl. 14:53.
Citera
2011-03-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Dog
Teori 1: Hur mycket äldre än honom är du egentligen? Risken finns faktiskt att det blev som när man råkar dricka gammal mjölk, man spottar ut skiten!

Teori 2: Han fick ångestkänslor för att han har flickvän och barn hemma.

Han drack aldrig av mjölken,haha! Jag är 41, o han 25...
Citera
2011-03-21, 14:55
Medlem
Citat:
Han drack aldrig av mjölken,haha! Jag är 41, o han 25...

Är du 41 år gammal, har du definitiv ingen tid att slösa.
Citera
2011-03-21, 18:42
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Ja, här fick du ju svaret svart på vitt.

Citat:
Lustigt, nu fick jag precis ett sms från honom att han "varit magsjuk en vecka, han fick jävligt dåligt samvete o känner att allt gick för fort,måste avsluta det gamla först o själv bli redo.hade skitkul sist o bra att du också hade det"
Citera
2011-03-21, 19:09
Medlem
sjpatriks avatar
Han ville bara ligga med dig, ganska uppenbart? Struligt med flickvännen och kanske bara ville leka av sig lite?
Citera
2011-03-21, 19:18
Medlem
Citat:
Jag har inga som helst problem med att få snubbar intresserad av mig, men nu när jag verkligen blir intresserad av någon på riktigt så går det så här, suck! Fick han så dåligt samvete för sin flickvän?

Saken är den att om han hade hört av sig varje dag efter ni möttes så hade du inte velat haft med honom att göra. Så sluta lipa.
Citera
2011-03-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andvare
Saken är den att om han hade hört av sig varje dag efter ni möttes så hade du inte velat haft med honom att göra. Så sluta lipa.
Så kan det vara..men tror inte det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in