I fredags var jag och flickvännen på en hemmafest. Jag hade inte druckit på ett tag så jag blev ganska full. Hur som helst, när vi kom hem så somnade jag i sängen med kläderna på.
Vaknade på morgonen av att jag kände en doft som påminde mig om rutten fisk och gamla räkskal.
Det var min flickvän som satt på mitt ansikte. Min näsa var i stor sett i hennes ruttna fitta.
Jag var jävligt bakfull och jag kände att jag var nära på att kräkas, så jag puttar undan henne fort som fan och springer in på toan och spyr.
När jag kommer ut ifrån toaletten har hon tagit på sig sina trosor och en utav mina t-shirts.
Hon frågar mig om jag spydde, men jag säger åt henne att hon ska ta av sig min t-shirt för att jag inte vill att den ska lukta RUTTEN JÄVLA FISK!
Men hon behåller min t-shirt på och säger att jag är en jävla idiot. Det hela slutar i ett stort bråk. Till slut drar hon av sig t-shirten och gråter.
Nu vill hon inte ha sex med mig längre. Vadå man måste väll få bli arg ibland? Jag tyckte inte att jag agerade rätt, men inte hon häller. Hon bad inte ens om ursäkt.