2011-03-20, 11:33
Medlem
I fredags var jag och flickvännen på en hemmafest. Jag hade inte druckit på ett tag så jag blev ganska full. Hur som helst, när vi kom hem så somnade jag i sängen med kläderna på.

Vaknade på morgonen av att jag kände en doft som påminde mig om rutten fisk och gamla räkskal.
Det var min flickvän som satt på mitt ansikte. Min näsa var i stor sett i hennes ruttna fitta.
Jag var jävligt bakfull och jag kände att jag var nära på att kräkas, så jag puttar undan henne fort som fan och springer in på toan och spyr.

När jag kommer ut ifrån toaletten har hon tagit på sig sina trosor och en utav mina t-shirts.
Hon frågar mig om jag spydde, men jag säger åt henne att hon ska ta av sig min t-shirt för att jag inte vill att den ska lukta RUTTEN JÄVLA FISK!

Men hon behåller min t-shirt på och säger att jag är en jävla idiot. Det hela slutar i ett stort bråk. Till slut drar hon av sig t-shirten och gråter.

Nu vill hon inte ha sex med mig längre. Vadå man måste väll få bli arg ibland? Jag tyckte inte att jag agerade rätt, men inte hon häller. Hon bad inte ens om ursäkt.
Citera
2011-03-20, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av divison
I fredags var jag och flickvännen på en hemmafest. Jag hade inte druckit på ett tag så jag blev ganska full. Hur som helst, när vi kom hem så somnade jag i sängen med kläderna på.

Vaknade på morgonen av att jag kände en doft som påminde mig om rutten fisk och gamla räkskal.
Det var min flickvän som satt på mitt ansikte. Min näsa var i stor sett i hennes ruttna fitta.
Jag var jävligt bakfull och jag kände att jag var nära på att kräkas, så jag puttar undan henne fort som fan och springer in på toan och spyr.

När jag kommer ut ifrån toaletten har hon tagit på sig sina trosor och en utav mina t-shirts.
Hon frågar mig om jag spydde, men jag säger åt henne att hon ska ta av sig min t-shirt för att jag inte vill att den ska lukta RUTTEN JÄVLA FISK!

Men hon behåller min t-shirt på och säger att jag är en jävla idiot. Det hela slutar i ett stort bråk. Till slut drar hon av sig t-shirten och gråter.

Nu vill hon inte ha sex med mig längre. Vadå man måste väll få bli arg ibland? Jag tyckte inte att jag agerade rätt, men inte hon häller. Hon bad inte ens om ursäkt.

haha vafan äre för risk pucko till flickvän du har?
Citera
2011-03-20, 11:46
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
säger att jag är en jävla idiot

Så rätt hon har.

Önskar att min tjej gjorde så nån gång.
Citera
2011-03-20, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
haha vafan äre för risk pucko till flickvän du har?
Hon är normal annars
Citera
2011-03-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Så rätt hon har.

Önskar att min tjej gjorde så nån gång.
Inte när man är bakfull, tro mig.
Citera
2011-03-20, 11:47
Medlem
Haha, stackars tjej. Hon skämdes förmodligen och blev ledsen för att du reagerade som du gjorde. Säg till henne att gå till apoteket och köpa någonting som får henne att lukta bättre :P
Citera
2011-03-20, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troubled
Haha, stackars tjej. Hon skämdes förmodligen och blev ledsen för att du reagerade som du gjorde. Säg till henne att gå till apoteket och köpa någonting som får henne att lukta bättre :P
Har aldrig känt den lukten på henne innan. Måste va att hon dansade rätt vilt på dansgolvet eller nått.
Jo hon blev väll ledsen över min reaktion, men det kvittar vad jag än säger till henne nu.
Citera
2011-03-20, 11:58
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
jag säger åt henne att hon ska ta av sig min t-shirt för att jag inte vill att den ska lukta RUTTEN JÄVLA FISK!
grattis. och du undrar varför hon är omedgörlig nu? be om ursäkt. tusen gånger.
Citera
2011-03-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissflickan
grattis. och du undrar varför hon är omedgörlig nu? be om ursäkt. tusen gånger.
Jag vet, det var inte snällt sagt. Har redan bett om ursäkt flera gånger om.
Citera
2011-03-20, 12:17
Medlem
Sightnesss avatar
Gör rent din hona eller se till att hon gör det själv.
Det är du som ska ha henne så det är upp till dig att se till att hon är som du vill ha henne.
Görs självklart med kärlek och respekt.
Citera
2011-03-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Gör rent din hona eller se till att hon gör det själv.
Det är du som ska ha henne så det är upp till dig att se till att hon är som du vill ha henne.
Görs självklart med kärlek och respekt.
Vadå? Jag ville ju inte ha henne när jag sov. Ska jag tvätta hennes fitta med en tvättlapp?
Citera
2011-03-20, 12:21
Medlem
Citat:
Har aldrig känt den lukten på henne innan. Måste va att hon dansade rätt vilt på dansgolvet eller nått.
Jo hon blev väll ledsen över min reaktion, men det kvittar vad jag än säger till henne nu.

Mmm, kanske det. Hon blev förmodligen väldigt ledsen över din reaktion eftersom hon förmodligen förväntade sig att du skulle bli glad och sexa till det lite med henne på morgonkvisten Du får helt enkelt "make up for it" nu i efterhand genom att slicka henne lite och berätta hur mycket du älskar hennes fitta och hur gott hon luktar. Kanske får henne att må lite bättre? :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in