Citat:
Ursprungligen postat av the baron
Varför allt detta hat inom dig?
Såg du mina länkar som visar det faktum att vilda och tama kattdjur berusar sig ofta självt i naturen, samt att kattmynta har ungefär samma biologiska påverkan som Cannabis?
"Jävla pundare" antar jag att du baserar på fundamentalistiska värderingar kring en drog du vet väldigt lite om annat än att den råkar vara illegal i just Sverige.
Du hade blivit sedd som en "jävla pundare" om du drack en bärs i ett muslimskt land som kriminaliserat alkohol.
Vi kan ta USA på 20-talet som exempel, där alkoholbruk kallades för "missbruk" och straffades hårt vid minsta lilla smutt.
Sen kan du förklara för mig varför Nederländerna har både lägre arbetslöshet och missbruksproblematik (enligt FN) då dödsdrogen Cannabis är fullt laglig där, borde vara fullt av djurplågande "jävla pundare" där eller hur?
Ueehh varför börjar du babbla om drogpolitik och legalitet helt plötsligt?
Har för det första inget med saken att göra, och du vet inte om jag röker eller vad jag tycker om cannabis personligen, så att dra en massa irrelevanta slutsatser om var jag står inom drogpolitik eller allmänt är så dumt och har väl för fan inget med ämnet att göra.
Jag skrev jävla pundare och beter mig som en skitstövel för att jag personligen tycker det är ett pundigt jävla beteende att låta sina husdjur utsättas för passiv rökning, när man inte har en jävla aning om hur det kan påverka ens djur.
Det finns inga studier som klart säger hur cannabis kan påverka ett djur, så att sitta och skriva att man finner det ofarligt för att man tror att ens katt gillar det av den enda anledningen att den stannar kvar i knät när man tänder pipan är så jävla dumt och ett pundigt beteende.
Jag blir arg för att jag hatar folk som inte kan ta hand om sina husdjur på ett respektabelt jävla sätt.