Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
jag har dem precis just nu. kan inte röra en fena utan att det hugger till i hela kroppen!!
ang mardrömmarna. inatt upplevde jag att jag vaknade i min säng av att nåt kröp upp undertäcket och det högg till, jag lyfter täcket och ser massa småbarn med vampyrtänder tugga sönder min mage. kul
det är tydligen inte beroendeframkallande rent "tekniskt" kan nog tolkas lite hursom tycker iaf jag
Jag drabbas mest av dem när jag sitter still och rör blicken åt olika håll. Inte så kraftigt som du upplever det dock men fan omöjligt att koncentrera sig.
Min syn har också försämrats brutalt, idag ser jag praktiskt taget dubbelt trots att jag sovit bra om natten och även powernappat lite på eftermiddagen. Tar också extra lång tid för mig att ställa om fokus.
Har även märkt att jag fått ett förändrat luktsinne. Väldigt ofta luktar det kemikalier, exakt som att snorta lite amfetamin. Vet ej om jag är ensam om detta, men har aldrig upplevt det tidigare, under tex upptrappning.
Mardrömmarna däremot.. Herrejävlar, inte nog med att jag rycker som en jävla dåre så drömmer jag ofta att jag blir jagad eller att mitt liv hotas. Drabbas även av jobbiga sömnparalyseringar. Så nå vidare utvilad är man inte vid uppvaknandet.
(Nu har jag alltså vart utan venlafaxin i 16 dagar och har fortfarande utsättningssymptom).
Nääääääääääär ska skiten sluta?!
Citat:
Ursprungligen postat av Keira
Dum är jag inte men jag var trött när jag svarade inlägget!
Ska försöka att inte citera någon i fortsättningen, utan bara svara rakt av så det inte blir några missförstånd. Tagga ner pudelpuff.
Äh, jag är en ouppfostrad pudel.