2012-08-10, 19:45
Medlem
Mittpunkts avatar
Jag vill hitta mina inlägg av mig i den här tråden (jo, jag har skrivit i tråden):https://www.flashback.org/t457782

När jag tar fram tråden "Visa inlägg" och sök "Detta ämne" med mitt användarnamn Mittpunkt så kommer inte mina inlägg fram.

Hur jag gör för att hitta mina inlägg i den här tråden?
Citera
2012-08-10, 20:02
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag vill hitta mina inlägg av mig i den här tråden (jo, jag har skrivit i tråden):https://www.flashback.org/t457782

När jag tar fram tråden "Visa inlägg" och sök "Detta ämne" med mitt användarnamn Mittpunkt så kommer inte mina inlägg fram.

Använd sök i detta ämne och skriv så här:

a:Mittpunkt
Citera
2012-08-10, 20:18
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

Du har gjort flera inlägg i den tråden https://www.flashback.org/sok/a:Mittpunkt?sp=1&t=457782
Citera
2012-08-11, 05:50
Medlem
kuddenchristos avatar
Händer det ibland på Flashback att moderatorer ger andra moderatorer varningar?
Citera
2012-08-11, 06:50
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Händer det ibland på Flashback att moderatorer ger andra moderatorer varningar?
Jodå, det händer emellanåt. Det har även hänt att sittande moderatorer har blivit avstängda. Vi är inte på något sätt immuna mot reglerna.
Citera
2012-08-11, 17:31
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Jodå, det händer emellanåt. Det har även hänt att sittande moderatorer har blivit avstängda. Vi är inte på något sätt immuna mot reglerna.

Har dom avstängda moderatorerna fortsatt vara moderator efter avstängningen?
Eller blev dom sparkade i samband med avstängningen?
Citera
2012-08-11, 19:40
Medlem
Nu har jag letat överallt efter den sidan där alla smileys är samlade + all VbCode ([quote], [url] mm). Har den försvunnit helt, eller var hittar jag den?
Citera
2012-08-11, 20:12
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars H
Nu har jag letat överallt efter den sidan där alla smileys är samlade + all VbCode . Har den försvunnit helt, eller var hittar jag den?
Här finns en del.
Alla vBcode-funktioner är inte tillgängliga...
Smilielistan
EDIT:
BTW FB bygger ju inte på vB, vet du inte det?
Senast redigerad av epost72 2012-08-11 kl. 20:26.
Citera
2012-08-11, 22:54
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Varför kan vissa användare logga in trots att de är avstängda? Ta denna användare som exempel. Han blev avstängd den 6 augusti 2012 enligt detta inlägg. Varför står det då att han varit aktiv senast den 9 augusti?
Citera
2012-08-11, 23:25
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Varför kan vissa användare logga in trots att de är avstängda? Ta denna användare som exempel. Han blev avstängd den 6 augusti 2012 enligt detta inlägg. Varför står det då att han varit aktiv senast den 9 augusti?
Man kan logga in även då man är avstängd. Då ser man endast meddelandet om varför och kan inte göra något annat. Logiskt, för hur ska man få reda på att man är avstängd om man inte identifierar sig genom att logga in?
Systemet loggar denna korta inloggning som senaste aktivitet.
Citera
2012-08-12, 07:48
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterMagnus
Har dom avstängda moderatorerna fortsatt vara moderator efter avstängningen?
Eller blev dom sparkade i samband med avstängningen?
Bägge delar har förekommit. Det varierar på vad regelbrottet är. Jag har för mig att någon moderator för många år sedan gick ut och hotade medlemmar på ett eller annat sätt. Denne blev givetvis bannlyst. Sedan kan man råka posta en ganska oskyldig t.ex. 1.01:a (som trots allt bryter mot reglerna); då ökar naturligtvis möjligheten att moderatorn får stanna kvar efter avtjänat straff.

I slutändan är det alltid admin som bestämmer.
Citera
2012-08-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Här finns en del.
Alla vBcode-funktioner är inte tillgängliga...
Smilielistan
EDIT:
BTW FB bygger ju inte på vB, vet du inte det?
Tack! Men konstigt att det heter vB-kod om inte forumet bygger på vB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in