2013-11-14, 10:26
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Får man skriva i sin signatur en uppmuntran till en annan användare att tömma sina pm.Ex Eller bryter det mot någon regel?Kan inte komma på något annat sätt.Att skriva det i ett inlägg blir ju oftopic och kan ge mig en varning för trams.
Jag kan inte se att det bryter mot någon regel. Annars kan du prova att skriva här:

https://www.flashback.org/t692792

Edit: Tvåa på bollen...
Citera
2013-11-14, 10:30
Medlem
Iloveludas avatar
Jo jag fick det förslaget av najas via pm igår tack.Men jag har 5 månaders medlemskap kvar innan jag har tillträde dit.Men jag testar signaturen tror jag
Citera
2013-11-14, 16:35
Avslutad
Varför kan jag inte radera skickade PM? Det står att jag saknar behörighet.
Citera
2013-11-14, 16:39
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Varför kan jag inte radera skickade PM? Det står att jag saknar behörighet.

Ha inte Flashback uppe i andra flikar. Någon får förklara varför det är så, hade med någon bugg om jag inte minns fel.
Citera
2013-11-14, 17:01
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Kan en jättesnäll mod plocka fram tråden "här utmanar vi varandra på rapbattles", något i den stilen var det. Jag har en väldigt stor lust att beskriva min ilska, frustration och en jävla massa ilska mm åt moderatorn (den kuksug**** (ni förstår)) som tog bort tråden men väljer att inte göra någonting. Den tråden var helt jävla epic. Fan.

Jag har själv letat i ca 30 min men inte hittat, googlat men inte hittat. Tråden blev kastad i pk från noveller och lyrik tror jag. Den hade sjukt många sidor och blev kastad i pk, ts skapade då en ny tråd med återigen väldigt många sidor i forumdelen där moderatorn hänvisade honom till att posta tråden, och gissa vad som hände, samma moderator kasta tråden i PK igen

Hjälp, jag vill gärna hitta tråden och glädjas av användarnas påhittighet, men kan inte hitta den. Jag har försökt i någon timme i ren frustration, läst FAQ osv. Hjälp tack!

Edit: Jag ber om ursäkt om detta inlägg är felplacerad blabla men hjälp är uppskattat!

Här är trådarna,
Jävligt Stora tråden där vi rap battlar mot andra flashback användare.
den jävligt stora tråden där vi rap battlar andra flashback användare.

Nästa gång kan du ta dessa frågor i Sökakuten: Vi hjälper dig att söka reda på rätt tråd eller extern sida
Citera
2013-11-17, 01:46
Medlem
Alltså vad fan är det för fel på sökfunktionen? Jag kan nästan aldrig söka längre, får bara felmeddelandet "Tyvärr - sökmotorn är för tillfället överbelastad. Var god försök senare."

Det spelar ingen roll om jag väntar 15 sekunder, minuter eller timmar, det är väldigt sällan den fungerar nuförtiden.

Jag ber om ursäkt om det är fler som frågat om samma sak tidigare i tråden, men det vet ju inte jag för jag kan inte söka!
Citera
2013-11-17, 01:49
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Alltså vad fan är det för fel på sökfunktionen? Jag kan nästan aldrig söka längre, får bara felmeddelandet "Tyvärr - sökmotorn är för tillfället överbelastad. Var god försök senare."

Det spelar ingen roll om jag väntar 15 sekunder, minuter eller timmar, det är väldigt sällan den fungerar nuförtiden.

Jag ber om ursäkt om det är fler som frågat om samma sak tidigare i tråden, men det vet ju inte jag för jag kan inte söka!

Sökfunktionen har blivit helt horribel sista tiden!
Konstigt nog får den fler fel på nätterna då det är mindre folk på forumet än på dagarna.
Inte alls ovanligt att jag får felmeddelande om att den är överbelastad när jag försöker mig på en sökning eller vill kolla mina citerade inlägg. Det är en skam att den funkar så jävla dåligt!
Citera
2013-11-17, 23:46
Medlem
lehirals avatar
Flashback International Inc
1461 First Avenue, New York, NY 10075-2201,
Vad finns på den adressen?
Citera
2013-11-18, 00:03
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Flashback International Inc
1461 First Avenue, New York, NY 10075-2201,
Vad finns på den adressen?

Använd Google Maps?

Ser ut som ett postlådeföretag
Citera
2013-11-18, 23:02
Medlem
Inget stort problem visserligen men VARFÖR kan man inte läsa vissa forum utan att vara inloggad?? Dom jag märkt är länktips och papperskorgen (är det flera?) särskillt papperskorgen är jobbig att inte kunna läsa i när man ser att nån intressant tråd man kanske kollat i innan blivit flyttad dit. Nä då måste man plötsligt vara inloggad? Visst det är ju bara att registrera sig så man läsa men varför ska man behöva det, känns helt meningslöst?
Citera
2013-11-18, 23:11
Medlem
.Chloes avatar
Vart rapporterar man säkerhetshål/bypasses? I buggtråden så har mod sagt att "felet" inte ska ligga på användarnas sida.
Citera
2013-11-19, 01:18
Medlem
sepebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adcp
Inget stort problem visserligen men VARFÖR kan man inte läsa vissa forum utan att vara inloggad?? Dom jag märkt är länktips och papperskorgen (är det flera?) särskillt papperskorgen är jobbig att inte kunna läsa i när man ser att nån intressant tråd man kanske kollat i innan blivit flyttad dit. Nä då måste man plötsligt vara inloggad? Visst det är ju bara att registrera sig så man läsa men varför ska man behöva det, känns helt meningslöst?
Papperskorgen kräver inloggning för att den inte ska indexeras av Google. Detsamma gäller väl för Länktips, men antagligen av andra skäl. Jag gissar att det är för att Länktips är lite av ett tramsforum, och då Flashback primärt är ett diskussionsforum så döljer man detta utåt. Det är till för medlemmarna, inte läsarna. Ungefär som Laidback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in