2012-09-13, 23:27
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
En varning kommer till dig i form av ett PM. Vi moddar inte 24/7 så ditt inlägg kanske inte har uppmärksammats av modden där än så länge eller så har ingen rapporterat det.
Eller så ansåg man inte att inlägget ifråga var värt en varning.
Citera
2012-09-14, 12:50
Medlem
NirvanAs avatar
Vad är det för personer som dyker upp titt som tätt med helkonstiga trådstarter som är helt otydliga te.x "Tiffany Co JoyerÃ*a, JoyerÃ*a Tiffany , Tiffany Co y venta de descuento 70 % de descu" och sen i inlägget kan det vara nån länk till nån skum hemsida.

Eller är det inte ens personer utan botar? Eller några afrikaner motsv som försöker scamma folk?
Citera
2012-09-14, 13:19
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad är det för personer som dyker upp titt som tätt med helkonstiga trådstarter som är helt otydliga te.x "Tiffany Co JoyerÃ*a, JoyerÃ*a Tiffany , Tiffany Co y venta de descuento 70 % de descu" och sen i inlägget kan det vara nån länk till nån skum hemsida.

Eller är det inte ens personer utan botar? Eller några afrikaner motsv som försöker scamma folk?

Ja, det undrar jag med. Ligger en jävla massa nya spamtrådar ute för tillfället.
Citera
2012-09-14, 13:38
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:

Det är spambotar och de tas om hand så fort som möjligt.
Du kan även läsa om de i tex Flashback under attack?
Citera
2012-09-14, 13:39
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Det är spambotar och de tas om hand så fort som möjligt.
Du kan även läsa om de i tex Flashback under attack?
Hoppas det inte går över styr så man får göra ett "människotest" innan man postar som vi fick göra på ett forum jag modererade innan. Det förstörde ganska mycket.
Citera
2012-09-14, 13:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Hoppas det inte går över styr så man får göra ett "människotest" innan man postar som vi fick göra på ett forum jag modererade innan. Det förstörde ganska mycket.
Räcker det inte med att göra ett människotest vid kontoregistrering?
Citera
2012-09-16, 00:17
Medlem
NirvanAs avatar
Har flashback ändrat utseende och typsnitt mm eller har jag råkat trycka på nån knapp?
Citera
2012-09-16, 04:09
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Har flashback ändrat utseende och typsnitt mm eller har jag råkat trycka på nån knapp?

Du måste ha kommit åt någon knapp.
Citera
2012-09-16, 05:07
Medlem
Spacewalkers avatar
Citat:

Du har nog bytt tema.
För musen över skiftnyckeln(heter det kontrollpanelen?), längst ner står det "tema", där kan du byta tillbaka till det vanliga temat(vitt).
Senast redigerad av Spacewalker 2012-09-16 kl. 05:10.
Citera
2012-09-19, 14:04
Medlem
NirvanAs avatar
Har forumets standard inlägg per sida ändrats eller har det alltid varit 12?
Citera
2012-09-19, 14:07
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Har forumets standard inlägg per sida ändrats eller har det alltid varit 12?
12 har det varit så länge jag varit här i alla fall.
Citera
2012-09-21, 17:30
Medlem
searchfunctions avatar
Trådar som man vet kommer hamna i papperskorgen - ska man svara eller inte?

Det kan vara en nystartad tråd som redan diskuteras någonstanns, är felplacerad eller annt, men man vet att den kommer slängas. Samtidigt vet man att man har svaret på TS eller att ens svar kommer, eller kan, vara till stor hjälp för TS. Ska man då svara och hoppas att TS läser svaret innan den slängs, eller ska man helt ignorera tråden? Vad tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in