• 3
  • 4
2011-03-30, 08:56
Bannlyst
Jag har ett problem kvar och det är Ritalinet. Jag kör på det nu var 3-4e dag för att bli påtänd. Jag tycker de är svårast att sluta med det eftersom tjack har varit min favorit drog så jag har ett problem kvar att lösa. Men jag vettifan hur jag ska lösa de. Blir skit svårt och jag är förbannad nu för jag blev inte lika påtänd som sist!
Citera
2011-03-30, 15:16
Medlem
Bssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Jag har ett problem kvar och det är Ritalinet. Jag kör på det nu var 3-4e dag för att bli påtänd. Jag tycker de är svårast att sluta med det eftersom tjack har varit min favorit drog så jag har ett problem kvar att lösa. Men jag vettifan hur jag ska lösa de. Blir skit svårt och jag är förbannad nu för jag blev inte lika påtänd som sist!

Jag tycker det är mycket snack och lite action från din sida... Vill du eller vill du inte lägga av med droger? Ärligt? Om du verkligen vill så ska du ju passa på nu när du är inlagd och har professionell hjälp. Ta dina ritalin varje dag som det var tänkt och hamstra inte upp.

Jag fattar mycket väl att det suger. Jag lade själv amfetamin på hyllan efter dagligt bruk i 7 år. Jag fattar vad det innebär att inte vara påtänd när man vill vara påtänd. Men OK... är det så jävla farligt? Bit ihop och gör det bara. Sluta drömma. Visa dig själv och din pappa och din mormor och alla andra (inklusive mig) att du faktiskt är karl nog att sätta klacken i backen.

Jag säger inte att det är kul, men jag lovar dig att det funkar.

OK?
Citera
2011-03-30, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bsson
Jag tycker det är mycket snack och lite action från din sida... Vill du eller vill du inte lägga av med droger? Ärligt? Om du verkligen vill så ska du ju passa på nu när du är inlagd och har professionell hjälp. Ta dina ritalin varje dag som det var tänkt och hamstra inte upp.

Jag fattar mycket väl att det suger. Jag lade själv amfetamin på hyllan efter dagligt bruk i 7 år. Jag fattar vad det innebär att inte vara påtänd när man vill vara påtänd. Men OK... är det så jävla farligt? Bit ihop och gör det bara. Sluta drömma. Visa dig själv och din pappa och din mormor och alla andra (inklusive mig) att du faktiskt är karl nog att sätta klacken i backen.

Jag säger inte att det är kul, men jag lovar dig att det funkar.

OK?

Japp, jag ska försöka till varje pris. Nu är jag nere på 4mg xanor bara. Jag har slutat missbrukat allt förutom rittan nu så det är ju bara den kvar men det ska inte vara några problem om man vill.
Citera
2011-03-30, 20:32
Medlem
Bssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Japp, jag ska försöka till varje pris. Nu är jag nere på 4mg xanor bara. Jag har slutat missbrukat allt förutom rittan nu så det är ju bara den kvar men det ska inte vara några problem om man vill.

Bra jobbat: walk the talk. Vad gäller ritalinet tycker jag att du ska börja ta det direkt som det var tänkt. Du blir bara sur annars på att du måste spara fler och fler dagsdoser för att du ska bli påtänd.
Citera
2011-04-01, 08:55
Bannlyst
Citat:
Bra jobbat: walk the talk. Vad gäller ritalinet tycker jag att du ska börja ta det direkt som det var tänkt. Du blir bara sur annars på att du måste spara fler och fler dagsdoser för att du ska bli påtänd.

Yes! Jag har varit rökfri i 2 dagar nu Så tänkte sluta med de skiten också samtidigt. Annars går allt som det ska!

MVh
Citera
2011-04-01, 09:00
Medlem
ThreeSevens avatar
Lycka till, ett bra steg på vägen är ju att erkänna sitt beroende, så väldigt starkt av dig!
Citera
2011-04-03, 21:05
Medlem
Bssons avatar
Hur går det för dig grabben?
Det blev märkligt tyst....
Citera
2011-04-04, 14:51
Bannlyst
Citat:
Hur går det för dig grabben?
Det blev märkligt tyst....

Jag kommer göra er besvikna nu men jag säger sanningen och de ska jag göra i fortsättningen också. Det går inte så bra, drog 240mg ritalin igår. Mådde så jävla dåligt i flera veckor och igår fick jag panikattacker och grov ångest så jag har fått tillbacks mina 22mg xanor per dag så jag tar ett litet break med drogfriheten nu. Jag behöver benzo. Läs den tråden på benzodelen "Det slår runt i huvudet på mig när jag slutar med benzo" Så förstår du vad som har hänt.

Mvh
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in