Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Tack så mycket

Uppskattar svaren. Ja min pappa måste ha hjälp nu, LVM på han. Men jag kan inte hjälpa min pappa, jag måste tänka på mig själv nu.
Fan det kommer bli svårt att bli nykter, måste ändra umgänge, musik, filmer, osv. Fick lära mig det i AA och NA.. Jag som älskar sökarna, när dom snortar kokain på rummet och han säger han är luuugn sa jag haha. Och torsten flick säger en kul sak: Vadå skojarru? Vadfan är du för jävla färsking har du aldrig testat? Vadå färsking? Jag undrar om man skulle ta så här mycket på en gång, det var den jag undra

Ja. Att din farsa börjat punda igen var ju inget roligt att höra, särskilt inte nu när du kommit på lite bättre vägar. Men du kan inte hjälpa din pappa, han får hjälpa sig själv, försök att inte tänka på honom.
Musik är viktigt, vad lyssnar du på? Filmer kan också vad bra.
Filmer du kan se: Requiem for a dream, Donnie Darko, Fargo, Trainspotting, Vi barn från Bahnhof Zoo.
Musik i denna listan kan jag rekommendera:
http://open.spotify.com/user/hejsan1...2tNmNE68OfCvml
Inte för att det är min egen lista utan för att är man arg eller ledsen kan Metal och hårdrock hjälpa ibland.
Band som: Lamb of God, Bloodbath, Opeth, Machine Head, The Haunted, Kreator, Bleed from within, Slayer, Hatebreed, Deicide, DevilDriver, Behemoth, Sepultura, Soulfly.
Be strong!