2011-05-01, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Jaha, Gaborik var det tydligen inga problem att släppa till VM: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/hockeyvm2011/article12934302.ab

Kan det möjligtvis vara så att Lunkan hellre steker runt på manhattan än lirar VM och drog en vit lögn?

Ja, det är ganska självklart att det är så. NHL-lagen kan inte bestämma att en spelare inte ska spela VM, men säger väl alltid åt spelarna att dom TYCKER att dom inte ska spela. Många svenska spelare är otacksamma divor.
Citera
2011-05-01, 15:46
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Jaha, Gaborik var det tydligen inga problem att släppa till VM: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/hockeyvm2011/article12934302.ab

Kan det möjligtvis vara så att Lunkan hellre steker runt på manhattan än lirar VM och drog en vit lögn?
Antagligen så drog han en vit lögn, ja. Är ju inte så svårt att förstå, enligt mig. Alla andra NHL svenskar har ju sagt nej så..
Citera
2011-05-01, 15:53
Medlem
tcfmogs avatar
Fernholm kanske missar nästa match.

http://hockey.expressen.se/trekronor/1.2421265/fernholm-missar-nasta-match-i-vm
Citera
2011-05-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
BÅG var en fitta och Mårts verkar tyvärr också vara en fitta.

Sverige behöver en coach med BALLS. En som verkligen skäller ut dom i periodpausen och som verkligen säger hur jävla kassa dom var i den perioden så att spelarna verkligen vaknar.

Mårts står ju helt knäpptyst i båset hela tiden. JAG VILL SE ETT MONSTER SOM COACH FÖR SVERIGE OCH INTE NÅGON JÄVLA MES.

Vafan gör dom i periodpauserna egentligen? Sitter dom och grupprunkar eller?

Nu vet jag inte vad du tror, men det är inga 12-13 åringar som spelar. Tror du man kan skrämma vuxna spelare till att bli bättre? man kan absolut skrika till och få dem att vakna till men spelare som tjänar 10-15 gånger mer än sina motståndare borde inte behöva att någon skriker på dem för att fatta att det är VM!

Men som sagt patetiskt att tro att dessa spelare skräms för att någon skriker till dem, snarare blir de sura och skiter helt i det.

Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Såhär går det om man tar ut backar som Kronwall isf Rundblad

Och varför blev Jimmies mål bortdömt?

Hade Rundblad varit med vore det ju pinsamt, räcker väl med att han förstörde JVM åt oss när han var med . Man måste kunna spela defensivt på den nivån vilket han inte kan.
Citera
2011-05-01, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83

Hade Rundblad varit med vore det ju pinsamt, räcker väl med att han förstörde JVM åt oss när han var med . Man måste kunna spela defensivt på den nivån vilket han inte kan.

vilket skämt. Du tyckte backarna spelade bra defensivt mot norge? Rundblad är bättre än Staffan Kronwall alla dar i veckan.
Citera
2011-05-01, 16:53
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
vilket skämt. Du tyckte backarna spelade bra defensivt mot norge? Rundblad är bättre än Staffan Kronwall alla dar i veckan.

Det är väl knappast unikt?
Citera
2011-05-01, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX

På första frågan svarar jag nej och på andra frågan svarar jag också nej.

Tillägg till första svaret, så för att de spelade dåligt defensivt igår skulle det rättfärdiga med att ta in ytterligare en dålig defensiv spelare? hade de varit riktigt bra defensivt hade jag kunnat tänka mig en mer offensiv back. Men nu knappast.
Citera
2011-05-01, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
På första frågan svarar jag nej och på andra frågan svarar jag också nej.

Tillägg till första svaret, så för att de spelade dåligt defensivt igår skulle det rättfärdiga med att ta in ytterligare en dålig defensiv spelare? hade de varit riktigt bra defensivt hade jag kunnat tänka mig en mer offensiv back. Men nu knappast.

Jo staffan kronwall är sämre defensivt än rundblad. Rundblad kan iaf passa en puck, vilket kronwall inte var kapabel till i går.
Citera
2011-05-01, 17:43
Bannlyst
Hej

Gäller inbördes möten eller målskillnad om 2 lag står på samma poäng?
Citera
2011-05-01, 17:51
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.-Sheen
Hej

Gäller inbördes möten eller målskillnad om 2 lag står på samma poäng?

Inbördes möten.
Citera
2011-05-01, 18:04
Bannlyst
Haha Ryssland är så dåliga så man kan inte tro det är sant.

Skotten 29-16 till Slovenien!

Slovenien gör 4-4 så härligt att se glädjen i laget hoppas Slovenien vinner nu.
Senast redigerad av Charlie.-Sheen 2011-05-01 kl. 18:22.
Citera
2011-05-01, 18:14
Bannlyst
Såg nu (på aftonbladet) att fasth ska spela andra matchen, hur tror ni det kommer gå då?
Någon som vet om vi fått in andra spelare från NHL?

Känns inte bra för Sverige i år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in