• 1
  • 2
2011-03-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugg
haha nej, då det är en väldigt (med betoning på väldigt) känd bild på Heidi Klum så känns det som att dem flesta förstår det utan att påpeka det

Känns inte som att den fanns där så jätte mycket i ditt första inlägg utan tog dig ganska seriöst. Kan varit ett fel från min sida och i så fall sry, tänkte bara att det var lika bra att säga

Jag är seriös med att jag ska ragga upp henne, men jag ska inte vara så barnslig

Btw.. Om du är tjej, ge mig lite tips istället!
Senast redigerad av Elektroid 2011-03-18 kl. 22:57.
Citera
2011-03-18, 23:02
Medlem
Uggs avatar
Svårt att komma med något när jag inte vet vad du är ute efter, specificera dig lite.
Tänker att du redan har någon form av gameplan i ditt huvud och jag kan bara komma med små instickare, men bara om du ger mig ett hum om vad du tänker
Citera
2011-03-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugg
Svårt att komma med något när jag inte vet vad du är ute efter, specificera dig lite.
Tänker att du redan har någon form av gameplan i ditt huvud och jag kan bara komma med små instickare, men bara om du ger mig ett hum om vad du tänker

Hon är helt klart intressant, så det är väl inget ons så egentligen jag är ute efter. Men jag vill få henne att bli mer intresserad först och främst!
Citera
2011-03-18, 23:22
Medlem
Uggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektroid
Hon är helt klart intressant, så det är väl inget ons så egentligen jag är ute efter. Men jag vill få henne att bli mer intresserad först och främst!

Jag kan bara prata utifrån mig själv nu.
Mitt bästa råd är nog något så simpelt som att ge uppmärksamhet och visa att du verkligen har roligt. Det finns inget mer charmerande än en glad och lite halvbusig "grabb". Du skulle bara veta vad ett leende gör med en.. Visa att du är intresserad av vad hon säger och kom själv med ämnen att prata om. Det visar att du är engagerad.

Ush, detta låter väldigt smörigt men det är fan basics som alla vet och som faktiskt fungerar.

Sen tror jag det är väldigt lätt att avgöra när en tjej verkligen är intresserad eller inte,
Verkar hon glad? Skrattar hon om du skämtar? Försöker hon se söt ut (jag vet att den sista är luddig, men det är ganska lätt att se när en tjej anstränger sig)
Allt sådant är signaler som vi sänder ut... Pick them up!
Citera
2011-03-19, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elektroid
I
Vi ska spendera ca 4-5 timmar tur & retur i en bil ensamma samt hela konserten såklart. Min tanke är att charma loss i bilfärden samtidigt som jag är lite dissig genom att smsa lite andra brudar så att hon (ev.) blir nyfiken/sotis på vad jag gör.

Avråder dig från att göra detta! Det kan gå fel (eller rätt). Riskera inget!
Citera
2011-03-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugg
Jag kan bara prata utifrån mig själv nu.
Mitt bästa råd är nog något så simpelt som att ge uppmärksamhet och visa att du verkligen har roligt. Det finns inget mer charmerande än en glad och lite halvbusig "grabb". Du skulle bara veta vad ett leende gör med en.. Visa att du är intresserad av vad hon säger och kom själv med ämnen att prata om. Det visar att du är engagerad.

Ush, detta låter väldigt smörigt men det är fan basics som alla vet och som faktiskt fungerar.

Sen tror jag det är väldigt lätt att avgöra när en tjej verkligen är intresserad eller inte,
Verkar hon glad? Skrattar hon om du skämtar? Försöker hon se söt ut (jag vet att den sista är luddig, men det är ganska lätt att se när en tjej anstränger sig)
Allt sådant är signaler som vi sänder ut... Pick them up!

Glad och halvbusig är jag nog allt, jag får helt enkelt se till att maxa det!

Citat:
Ursprungligen postat av Afuhren
Avråder dig från att göra detta! Det kan gå fel (eller rätt). Riskera inget!

Det har vi redan konstaterat
Citera
2011-03-19, 12:03
Medlem
Leckies avatar
Gör inga "moves" i bilen utan ha trevligt.
Prata om allt möjligt du vill prata om och sen kan du ju kommentera saker ni ser på vägen ni åker dit, så har du alltid något att prata om i fall du inte har något att berätta eller prata om.

Slå på radion och sjung med lite larvigt till all schlager de spelar på radion så får hon nog ett ordäntligt skratt. Sen pillar du på henne lite smått samtidigt som du sjunger, akta bara så ni inte åker av vägen.
Citera
2011-03-19, 18:35
Medlem
Pocketpussys avatar
Varför går jag in på alla dessa trådar och hoppas att det är mitt span som ska ha skrivit det om mig? !

Men som redan sagts, skratta och le mycket (om det inte är alltför onaturligt), titta i ögonen, var dig själv yadi yadi, be till högre makter.. nej det sista gällde nog mig själv (:
Citera
2011-03-20, 19:37
Medlem
Det gick bra!

Visst, det hände ingenting, men man får närkontakt på hardcore-spelningar kan jag lova, dejt framöver!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in