• 1
  • 2
2004-09-13, 18:27
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Alprazolam är samma som xanor va?
Dom är finare än valium.

Jag har hört att det skall gå att köpa tjack-tabletter på apoteken där stämmer detta? I så fall namn?

Japp Alprazolam är samma som Xanor, Enligt mig så är dem bättre än diazepam. Så ni ska vara glada om ni fick det. Man utvecklar tolerans mot diazepam så snabbt tyvärr däför är xanor bättre också.
Citera
2004-09-13, 18:38
Bannlyst
Jag har också hört om de där röda "amfetamin"-tabletterna som skall säljas i lösvikt i vissa thailändska apotek. Frågan är om det verkligen är amfetamin och inte nåt i still med phentermin eller efedrin eller nåt sånt?
Citera
2004-09-13, 18:43
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Jag har också hört om de där röda "amfetamin"-tabletterna som skall säljas i lösvikt i vissa thailändska apotek. Frågan är om det verkligen är amfetamin och inte nåt i still med phentermin eller efedrin eller nåt sånt?

Med tanke på att det är dödsstraff på knark i Thailand så skulle jag gissa på att det är ungefär 0% amfetamin i dom "tabletterna".
Citera
2004-09-14, 10:21
Medlem
Keruzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Med tanke på att det är dödsstraff på knark i Thailand så skulle jag gissa på att det är ungefär 0% amfetamin i dom "tabletterna".

Det är olagligt med porr och porrklubbar i Thailand också, men det stoppar inte dom som har klubbar att ha dom.. så det är säkert amfetamin i dessa piller, skulle inte förvåna mej iallafall... sorry att det blev lite OT, men var tvungen att dra en parallel...
Citera
2004-09-14, 11:54
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruzz
Det är olagligt med porr och porrklubbar i Thailand också, men det stoppar inte dom som har klubbar att ha dom.. så det är säkert amfetamin i dessa piller, skulle inte förvåna mej iallafall... sorry att det blev lite OT, men var tvungen att dra en parallel...

Dåligt jämförelse tycker jag!

Visst stämmer det att prostitution är olagligt, Thailand har dock en lång "tradition" tillbaka och accepterar det ändå. Polisen ser helt enkelt genom fingrarna.

Det gäller _inte_ med knark!
Citera
2004-09-14, 17:40
Medlem
Fråga efter xanax. Dom e störtsköna...
Citera
2004-09-14, 19:37
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffeN
Fråga efter xanax. Dom e störtsköna...

Om du hade läst tidigare inlägg så hade du sett att dom hade fått Alprazolam som är samma sak som Xanax.
Citera
2004-09-15, 15:25
Medlem
Vi akte till pattaya idag och fick tag i Valium pa forsta forsoket. (10mg/st)

Dom dar Alprazolam eller vad dom hette blev vi helt trasiga pa... kommer inte ihag vad som har hant den senaste dagen... (petade i mig 10st)
Citera
2004-09-15, 15:31
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Boy
Vi akte till pattaya idag och fick tag i Valium pa forsta forsoket. (10mg/st)

Dom dar Alprazolam eller vad dom hette blev vi helt trasiga pa... kommer inte ihag vad som har hant den senaste dagen... (petade i mig 10st)

Gratulerar! Sa ju att det inte skulle va några problem vid större apotek! Ha nu en trevlig semester!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in