• 1
  • 2
2004-09-13, 09:57
Medlem
crippas avatar
Under morgonen (13 sept) rapporterades om en tv-anställd som kedjade fast sig vid ingången till tv-huset. Men ooppppsssss... nu är den nyheten som spårlöst försvunnen.
Citera
2004-09-13, 10:04
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Under morgonen (13 sept) rapporterades om en tv-anställd som kedjade fast sig vid ingången till tv-huset. Men ooppppsssss... nu är den nyheten som spårlöst försvunnen.
Precis vad jag har lagt märke till, jag tänkte just posta den i skvallerforumet när jag såg att den var borta. Den finns som notis fortfarande dock.
http://www.aftonbladet.se/vss/telegr..._852__,00.html

I ursprungsartikeln stod det att mannen i sina program hade träffat några av Sveriges "mest ledande och kända personer". Den kanske bara uppdateras?
Citera
2004-09-13, 10:06
Medlem
crippas avatar
SVT-anställd fastkedjad i tv-huset

En 62-årig SVT-anställd kedjade tidigt på måndagsmorgonen fast sig vid tv-husets huvudentré i protest mot hur han anser sig ha blivit behandlad av företaget.

När två polispatruller anlände till tv-huset och klippte loss mannen bröt han samman och skrek högt.

Enigt polisen ska mannen ha krävt att få göra reklam för sin nyskrivna självbiografi i SVT:s interntidning "Vipåtv".
Citera
2004-09-13, 10:21
Medlem
sifakas avatar
Det var samma sak med "popstjärnans snattande 14-åriga dotter" för ett tag sedan, den nyheten försvann också ganska snart från förstasidan. Beror det bara på platsbrist eller ringer de inblandade upp AB och begär att nyheten ska tas bort?
Citera
2004-09-13, 10:31
Medlem
crippas avatar
Gissar att det mera handlar om personliga hänsyn - typ en person som har psykiska eller andra problem. Men det sprider sig fort vem det är. Vi får hoppas att den här tråden sprider lite ljus....
Citera
2004-09-13, 11:08
Medlem
Syntaxs avatar
C*****er U***åge är väl 62 år och lite virrig?
Citera
2004-09-13, 11:13
Medlem
crippas avatar
Det finns personer som är födda 1942.
Citera
2004-09-13, 19:11
Medlem
Ghandis avatar
Skriv vem d e nu. Båda fastjedjaren o snattaren.

not to many *
Citera
2004-09-13, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syntax
C*****er U***åge är väl 62 år och lite virrig?

Bra tänkt.
Klockrent, när jag grubblar ytterligare en stund.
U***åge är sur för att han bara fick kommentera tyngdlyftning under OS.
Citera
2004-09-13, 22:04
Medlem
Känns som att de smällt på lite mer om det handlat om uffe på bågen...
Citera
2004-09-14, 08:06
Medlem
scratchys avatar
Jag tror det finns ett samförstånd inom journalistkåren att man skyddar varandra. Artikeln sattes väl in innan man hade klart för sig vem den fastkedjade skrikande mannen var.
Citera
2004-09-14, 08:31
Medlem
Therons avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/telegr..._852__,00.html

Snabbcencur? Något som vi kan vänta oss mer av i framtiden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in