Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Vet att det går en jävla massa snack på att knulla på Kokain och Amfetamin är det vackraste som går att uppnå men aldrig fattat om det bara är tomt snack eller om det verkligen är så
för mig är Cannabis iaf en självklar 1a, finns nog ingen sjukare porr man runkat till när är rejält blejzad
SHare!
Var nice att knulla och runka på CB i början. Men efter många års vanerökande föredrar jag det nykter! Blir förslöad av CB även om känslan såklart är nice! Kan ha att göra att jag hade en flickvän som jag vardagsrökte med en period. Där blev problemet att jag blev slö och mindre kåt av att röka mkt, medan hon var tvungen att ha sex varje gång hon rökte. Eftersom jag vaneröker så har jag dessutom oftast sex på CB.
Kokain och tjack är inte det vackraste som går att uppnå. Ibland drabbas man ju av "tjackballe". Själva knullandet känns ju inte lika mkt och man blir en jävla evighetsmaskin. Av erfarenhet har kvinnorna också svårare att komma, även om de såklart gillat att knulla koksad. Sexet är dock jävligt ball!
Mephodrone är nog den drog som varit skönast. Dessutom fått jävligt bra feedback på prestationen! Man kan ju inte få nog av att smeka och man blir ju en jävel på att blanda dirtytalk med kärleksfulla och vackra kommenterar! Har alltid velat ha sex på E också.
Fylleknull har ju såklart sin charm.