2011-03-20, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyDahmer
Tror han är ganska heterosexuell då jag är tjej och han verkar hänge sig mest åt damer, men man vet ju aldrig...

Har börjat ignorera honom igen nu, dock ganska trött på spelet så känns som jag kommer lägga ner detta ganska snart...måste bara bestämma mig för om jag ska ignorera eller om jag tycker tillräckligt mycket om honom för att förklara varför jag inte orkar med detta mer.

Ignorera honom totalt så får du se om han kommer krypande.
Citera
2011-03-20, 13:25
Medlem
Quaggas avatar
Nope, sorry TS.

JAG tror inte K är rädd för att kära ner sig i dig osv.

Svaret på ditt mysterium är att K hittat en annan, just nu mer intressant, tjej att kurtisera med.
Skiter det sig där så kommer han säkerligen krypande tillbaka åt ditt håll.
Citera
2011-03-20, 18:15
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Fast jag vet inte om jag vill att han kommer krypande...därför kanske det är bättre att slutföra det själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ignorera honom totalt så får du se om han kommer krypande.
Citera
2011-03-20, 18:35
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Du kanske har rätt.

Men varför kan han inte sätta på flera samtidigt som tidigare är ju frågan då?
Men det vet ju och andra sidan bara han...skit!

Citat:
Ursprungligen postat av Quagga
Nope, sorry TS.

JAG tror inte K är rädd för att kära ner sig i dig osv.

Svaret på ditt mysterium är att K hittat en annan, just nu mer intressant, tjej att kurtisera med.
Skiter det sig där så kommer han säkerligen krypande tillbaka åt ditt håll.
Citera
2011-03-20, 19:39
Bannlyst
Citat:
Fast jag vet inte om jag vill att han kommer krypande...därför kanske det är bättre att slutföra det själv.

Jag tycker inte du ska höra av dig mer till honom överhuvudtaget, du verkar ha investerat bra mycket mer känslor än du borde och out of sight out of mind är nog nödvändigt här, är han en player som får upp jaktinstinkten igen av att bli dissad får du ta en ny funderare på vad du ska göra om han börjar höra av sig igen.
Citera
2011-03-20, 19:59
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Du kanske har rätt, får se...kommer hur som helst att ligga lågt ett tag för att sedan se om jag orkar säga nåt eller inte. Gör inget förhastat hur som helst, typ skickar iväg fjantsms i vrede lr nåt.

Du har helt rätt i att jag har investerat allt för mycket känslor i detta, märker det själv nu och därför är det inget kul längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Jag tycker inte du ska höra av dig mer till honom överhuvudtaget, du verkar ha investerat bra mycket mer känslor än du borde och out of sight out of mind är nog nödvändigt här, är han en player som får upp jaktinstinkten igen av att bli dissad får du ta en ny funderare på vad du ska göra om han börjar höra av sig igen.
Citera
2011-04-03, 00:39
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Ok, lite skum uppdatering följer...

Jag bestämde mig för att skicka iväg ett meddelande/brev där jag typ förklarade att jag tyckte för mycket om honom för att kunna ta att han ignorerade mig och att jag tyckte att om han inte ville ha ngt med mig att göra så kunde han bara säga det.
Det var inte utformat så att det var massor med frågor, dvs jag förväntande mig inget svar.

Vi har vart online sedan samtidigt på facebook flera gånger utan att någon sagt nåt.

Nu har det gått nästan 2 v och han skrev till mig att han läst mitt brev flera ggr men att han inte vet vad han ska svara. Och jag skrev typ att det inte är utformat så jag förväntar mig ett svar osv. Sen fråga han lite hur det var osv. Sen skrev han att "han var grymt sugen på att knulla mig, men det får bli i nästa liv, kanske". Jag frågade varför det blev problem egentligen (att vi inte knullade); fick inget svar och sen loggade han ut...

Det jag tycker är så skumt är att han har tidigare (som jag skrivit) verkligen vart så att han bara är intresserad av kk-förhållande osv, varför håller han sig då inte borta när jag till och med skriver i princip att jag tar åt mig när han ignorerar mig osv för att jag bryr mig om honom? Borde han inte hålla sig borta då långt som fan?
Och varför vill han inte knulla mig? Eller är det där kansket en öppning för mig att försöka få till det med honom igen?

Jävla skit, va fan gör man?
Citera
2011-04-03, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ok, lite skum uppdatering följer...

Jag bestämde mig för att skicka iväg ett meddelande/brev där jag typ förklarade att jag tyckte för mycket om honom för att kunna ta att han ignorerade mig och att jag tyckte att om han inte ville ha ngt med mig att göra så kunde han bara säga det.
Det var inte utformat så att det var massor med frågor, dvs jag förväntande mig inget svar.

Vi har vart online sedan samtidigt på facebook flera gånger utan att någon sagt nåt.

Nu har det gått nästan 2 v och han skrev till mig att han läst mitt brev flera ggr men att han inte vet vad han ska svara. Och jag skrev typ att det inte är utformat så jag förväntar mig ett svar osv. Sen fråga han lite hur det var osv. Sen skrev han att "han var grymt sugen på att knulla mig, men det får bli i nästa liv, kanske". Jag frågade varför det blev problem egentligen (att vi inte knullade); fick inget svar och sen loggade han ut...

Det jag tycker är så skumt är att han har tidigare (som jag skrivit) verkligen vart så att han bara är intresserad av kk-förhållande osv, varför håller han sig då inte borta när jag till och med skriver i princip att jag tar åt mig när han ignorerar mig osv för att jag bryr mig om honom? Borde han inte hålla sig borta då långt som fan?
Och varför vill han inte knulla mig? Eller är det där kansket en öppning för mig att försöka få till det med honom igen?

Jävla skit, va fan gör man?

Be om raka svar. Ring killen och be om en liten pratstund nånstans där ni kan vara ensamma. Säg vad du känner och vad du vill veta av honom. Det är bäst att ni träffas istället för att hålla på som ni gör där ingen är säker på något. Vill han inte träffas så kan du försöka med att ringa, vill han inte prata i tele så bör du för ditt eget bästa lägga ner allt.

Lycka till!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in