Ok, lite skum uppdatering följer...
Jag bestämde mig för att skicka iväg ett meddelande/brev där jag typ förklarade att jag tyckte för mycket om honom för att kunna ta att han ignorerade mig och att jag tyckte att om han inte ville ha ngt med mig att göra så kunde han bara säga det.
Det var inte utformat så att det var massor med frågor, dvs jag förväntande mig inget svar.
Vi har vart online sedan samtidigt på facebook flera gånger utan att någon sagt nåt.
Nu har det gått nästan 2 v och han skrev till mig att han läst mitt brev flera ggr men att han inte vet vad han ska svara. Och jag skrev typ att det inte är utformat så jag förväntar mig ett svar osv. Sen fråga han lite hur det var osv. Sen skrev han att "han var grymt sugen på att knulla mig, men det får bli i nästa liv, kanske". Jag frågade varför det blev problem egentligen (att vi inte knullade); fick inget svar och sen loggade han ut...
Det jag tycker är så skumt är att han har tidigare (som jag skrivit) verkligen vart så att han bara är intresserad av kk-förhållande osv, varför håller han sig då inte borta när jag till och med skriver i princip att jag tar åt mig när han ignorerar mig osv för att jag bryr mig om honom? Borde han inte hålla sig borta då långt som fan?
Och varför vill han inte knulla mig? Eller är det där kansket en öppning för mig att försöka få till det med honom igen?
Jävla skit, va fan gör man?