2011-03-17, 23:11
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Ok, lite genomdrag;

K och jag känner varandra genom en gemensam vän. Vi pratar på nätet ca en månad innan vi ses. Redan innan vi ses är det som förutbestämt att vi ska ses för att ha sex/bli kk då ingen är intresserad av ett nytt förhållande då bådas förhållande nyss avslutats. Snacket är grovt och sexuellt, ingenting jag skulle prata om med en blivande dejt och även bilder skickas av sexuell karaktär..

K och jag träffas, vi går hem och har sex. Puss och kram natten igenom och mer sex. Allt känns härligt. Morgonen efter pussar K mig hejdå och säger att vi syns.

Nån dag senare skickar jag sms till K då jag frågar typ hur det är. Får senare ett svar tillbaks att han funderat och kommit fram till att det är mycket med allt just nu och att han typ vill lägga ner osv. Tyckte det var lite konstigt då vi pratat om att det bara skulle va som kk men fine, han kanske bara ville ha sex en gång och inte ville ha mig nåt mer tänkte jag.
Han kom in senare på msn på kvällen och skulle förklara vidare. Tyckte det var lite skumt. Slutade med att vi blev osams, bl a sa han att han kanske är för mkt känslomänniska för mig vad det nu innebär...?! Jag försökte skoja till det genom att skämta om sex och säga att han hade ju andra att vända sig till än mig men då sa han att sex är inte allt och blev typ förbannad..

Gick några dagar, sedan ringde han. Svarade inte och han skickade sms där han frågade hur jag mådde och hoppades att allt var bra med mig. Svarade per sms men fick sedan inget svar.

Vi ignorerade varann när vi var inne på internet samtidigt. Men så ca en vecka senare så loggade han in igen (efter att ha varit inloggad samtidigt typ 2 h innan) och skrev och frågade hur det var. Sedan skrev han att han försöker låta bli men erkänner att han tänker på mig. Senare skrev K att han kommit fram till att han inte behöver vara så seriös och att vi kan knulla, se på film och äta då och då som kk´s. Så bra tänkte jag, typ det som vi sa från början...

Vi bestämde att ses i veckan, vilket blivit inställt pga olika orsaker.
Hur som helst så är han aldrig online längre öht vilket betyder att vi inte heller pratar (innan vi hade sex så pratade vi och snuskade oss online eller per sms ofta). Han snuskar sig inte på sms heller och svarar inte direkt heller. Blivit som kall och tråkig lht. Tycker det är tråkigt och konstigt. Är det inte sånt man ska göra med en KK? Iaf om man vart inne på det tidigare?

Vad är det som har hänt? Varför har han så konstigt beteende? Vad menar K med att han försökt låta bli att tänka på mig? Någon som fattar!?
Citera
2011-03-17, 23:17
Medlem
CAXAPs avatar
100% av killar är redo att bli kk med en tjej så länge hon är snygg och de är inte homosexuella. Kanske nån av dem orsakerna?
Citera
2011-03-17, 23:18
Medlem
Vintervilas avatar
Verkar bara som han är rädd att bli kär i dig eller redan har blivit det, och därför undviker dig.
Citera
2011-03-17, 23:19
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Han har ju sagt att det ska bli KK av det hela nu. Men hela snacket och hur han betedde sig innan är ju förändrat, det är det som jag inte fattar.

Citat:
Ursprungligen postat av CAXAP
100% av killar är redo att bli kk med en tjej så länge hon är snygg och de är inte homosexuella. Kanske nån av dem orsakerna?
Citera
2011-03-17, 23:20
Medlem
Swashbucklers avatar
Min tolkning är helt enkelt att han har svårt att hålla isär känslor och sex och vill således inte utsätta sig för lidande. Dock har han nu gått och grämt sig ett tag och bestämt att ge det ett försök. Förmodligen har han försökt vara mindre känslomässigt engagerad alltså är han mer avståndstagande och kylig, du ville ha en ren sexuell relation och han försöker ställa in sig på det.
Citera
2011-03-17, 23:20
Medlem
arowanajs avatar
Låter som att han är känslosam. Han är inte helt säker på vad han vill.
Att han säger att han tänker på dig betyder kanske att han fick ett
visst intresse också.

Spekulera och analysera kan hålla en sysselsatt i många timmar.
Ett rätt så irriterande nöje =)
Citera
2011-03-17, 23:22
Medlem
Zelogaths avatar
Aldrig dragit slutsatsen att han kanske faktiskt har blivit kär i dig?
"Sex är inte allt" - HINT ett
Ignorerar och slutar 'snuska' - HINT två
Ger med sig och vill ses som vanligt - HINT tre

Han vill ha mer men vet att inte du vill.
Han står nu inför valet att säga upp kontakten med dig helt då du bara vill ha KK och han vill ha mer än sex, eller ha sex med den han är kär i, se på film/käka.
Han kommer troligtvis låtsas i skallen att ni är tillsammans när ni ses.

Ni borde ta ett snack med andra ord
Citera
2011-03-17, 23:22
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Han har iofs sagt kryptiska saker som typ "jag måste vara försiktig" osv, vad det nu innebär men kanske är nåt sånt..

Citat:
Ursprungligen postat av Vintervila
Verkar bara som han är rädd att bli kär i dig eller redan har blivit det, och därför undviker dig.
Citera
2011-03-17, 23:23
Bannlyst
Han döljer något, leta upp honom å tvinga honom lägga upp korten på bordet. Belöna honom efteråt med knull.
Citera
Medlem
Dr.Dres avatar
Jag tycker killen har helt normalt beteende... Men det är ju som alla säger, han är rädd för att bli kär i dig. Jag tror det kommer sluta dåligt om ni fortsätter träffas, alltså att han blir "olyckligt" kär i dig.
Citera
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyDahmer
Ok, lite genomdrag;

K och jag känner varandra genom en gemensam vän. Vi pratar på nätet ca en månad innan vi ses. Redan innan vi ses är det som förutbestämt att vi ska ses för att ha sex/bli kk då ingen är intresserad av ett nytt förhållande då bådas förhållande nyss avslutats. Snacket är grovt och sexuellt, ingenting jag skulle prata om med en blivande dejt och även bilder skickas av sexuell karaktär..

K och jag träffas, vi går hem och har sex. Puss och kram natten igenom och mer sex. Allt känns härligt. Morgonen efter pussar K mig hejdå och säger att vi syns.

Nån dag senare skickar jag sms till K då jag frågar typ hur det är. Får senare ett svar tillbaks att han funderat och kommit fram till att det är mycket med allt just nu och att han typ vill lägga ner osv. Tyckte det var lite konstigt då vi pratat om att det bara skulle va som kk men fine, han kanske bara ville ha sex en gång och inte ville ha mig nåt mer tänkte jag.
Han kom in senare på msn på kvällen och skulle förklara vidare. Tyckte det var lite skumt. Slutade med att vi blev osams, bl a sa han att han kanske är för mkt känslomänniska för mig vad det nu innebär...?! Jag försökte skoja till det genom att skämta om sex och säga att han hade ju andra att vända sig till än mig men då sa han att sex är inte allt och blev typ förbannad..

Gick några dagar, sedan ringde han. Svarade inte och han skickade sms där han frågade hur jag mådde och hoppades att allt var bra med mig. Svarade per sms men fick sedan inget svar.

Vi ignorerade varann när vi var inne på internet samtidigt. Men så ca en vecka senare så loggade han in igen (efter att ha varit inloggad samtidigt typ 2 h innan) och skrev och frågade hur det var. Sedan skrev han att han försöker låta bli men erkänner att han tänker på mig. Senare skrev K att han kommit fram till att han inte behöver vara så seriös och att vi kan knulla, se på film och äta då och då som kk´s. Så bra tänkte jag, typ det som vi sa från början...

Vi bestämde att ses i veckan, vilket blivit inställt pga olika orsaker.
Hur som helst så är han aldrig online längre öht vilket betyder att vi inte heller pratar (innan vi hade sex så pratade vi och snuskade oss online eller per sms ofta). Han snuskar sig inte på sms heller och svarar inte direkt heller. Blivit som kall och tråkig lht. Tycker det är tråkigt och konstigt. Är det inte sånt man ska göra med en KK? Iaf om man vart inne på det tidigare?

Vad är det som har hänt? Varför har han så konstigt beteende? Vad menar K med att han försökt låta bli att tänka på mig? Någon som fattar!?

Fat marks the spot. Snubben verkar ju ha blivit blixtförälskad och håller sig nu borta antingen för att han inte vågar träffa dig av rädsla för sina känslor eller för att du ska tråna efter honom och bli kär i honom.

Grattis!

Eller ska jag säga otur?

Citera
2011-03-17, 23:25
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Fast problemet e att killen e en player...han har typ berättat för mig hur han stökat runt under sitt förhållande bla bla bla. Han ger inte direkt intrycket av att ha svårt att hålla isär känslor och sex. Det var därför jag samtidigt tänkte att är det nån som är bra att va KK med så är det honom för han verkar vara som han är och jag vill inte ha förhållande me någon som vart så.

Citat:
Ursprungligen postat av Swashbuckler
Min tolkning är helt enkelt att han har svårt att hålla isär känslor och sex och vill således inte utsätta sig för lidande. Dock har han nu gått och grämt sig ett tag och bestämt att ge det ett försök. Förmodligen har han försökt vara mindre känslomässigt engagerad alltså är han mer avståndstagande och kylig, du ville ha en ren sexuell relation och han försöker ställa in sig på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in