Citat:
Ursprungligen postat av encap
Men hur sjuk i huvudet är du inte på en skala? Hur vågar du ens snacka om honom som om du skulle ha någon chans, och gambla hans liv med hans nuvarande fru? Bara släpp det. Egostiska smuts. Snacka om respektlöst. Du fattar väl själv varför "Hon ringer stup i kvarten"??? Du är ju på honom hela tiden, och han har berättat att du fortfarande har känslor för honom till henne efter x antal år.
Sluta prata med honom. Vad fan vill du få ut av det hela? Tanken var att berätta hur du kände så att han visste det. Sluta försök och pusha det ännu längre än så. Tänk på deras liv, och inte bara på ditt. Idiot.
Vidrigt när folk beter sig så. Om de har barn så kan du ju bara ta och skjuta dig själv.
Eh, varför tror folk i det förlovade landet Sverige att folk inte kan göra egna val? Det är väl knappast hennes problem vad som händer i DERAS förhållande? Varför har hennes känslor nån slags moralisk underdåning till deras? Det finns väl ingenting som säger att hon ska sitta och trycka på sina känslor bara för att de ska få ha kvar deras........?

Fett efterblivet sätt att tänka, gör mig fan ledsen dessutom.

Ja, försök uttrycka dig allvarligt med smileys på flashback juniormongol, gör det bara.... Första gången jag skriver om mig själv i tredje person på flashback.

DEN NIIIIIIIIII