2004-09-13, 14:30
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Är det kul då?
Har inte spelat nått än, men det blir väl så kul som man gör det. Jag ska skapa en familj med en del sociala problem (alkoholiserad svartsjuk far, kåt mor, elaka ungar, osv) bjuda in grannarna på fest och se vad som händer. Har sett ett par in-game filmer så scenariot är fullt möjligt.
Citera
2004-09-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilk
Har inte spelat nått än, men det blir väl så kul som man gör det. Jag ska skapa en familj med en del sociala problem (alkoholiserad svartsjuk far, kåt mor, elaka ungar, osv) bjuda in grannarna på fest och se vad som händer. Har sett ett par in-game filmer så scenariot är fullt möjligt.
haha nu jävlar
Citera
2004-09-13, 15:22
Medlem
dIRe_s avatar
Nice, ska ta och fixa detta till syrran
Citera
2004-09-13, 15:32
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Jag gissar på att någon testat spelet och kan upplysa mig om det finns en multiplayer-del i spelet så man kan spela LAN på det.
Citera
2004-09-13, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Jag gissar på att någon testat spelet och kan upplysa mig om det finns en multiplayer-del i spelet så man kan spela LAN på det.
Nein inget MP-stöd.
Citera
2004-09-14, 21:58
Medlem
Evil_Santas avatar
Alltså vafan e detta här vill jag spela som en ensamboende tonåring sprängfylld med hormoner som har sex med alla brudar på kvarteret och så börjar skitspelet klaga på att jag måste ha en mamma/pappa boende hos mig, kan man inte bo ensam om man e under 18 på spelet eller ?!
Citera
2004-09-14, 23:17
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Alltså vafan e detta här vill jag spela som en ensamboende tonåring sprängfylld med hormoner som har sex med alla brudar på kvarteret och så börjar skitspelet klaga på att jag måste ha en mamma/pappa boende hos mig, kan man inte bo ensam om man e under 18 på spelet eller ?!
Skapa en familj och lås in föräldrarna i nått rum nånstans (sätt en stol framför dörren).
Citera
2004-09-15, 08:58
Medlem
^^

Finns många roliga sätt att döda sina "simmar" på

Ordnade fest hemma hos mig... tänkte nu jävlar ska jag bjuda in allt och alla och ha hit polisen framåt midnatt. Men icke... mer städad tillställning har jag aldrig sett! Inga slagsmål, inga droger... skitspel.

Ett tips btw; börja knulla grannfrun, gift dig med henne, och döda henne sen. Då får du hennes pengar

Varför finns det inga vapen?!

btw; http://www.livejournal.com/users/nem...ty/133711.html
Citera
2004-09-15, 16:12
Medlem
Germanias avatar
Lite synd att man inte kan justera bröststorleken på tjejerna när man kan justera så mycket annat.
Citera
2004-09-15, 16:41
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Lite synd att man inte kan justera bröststorleken på tjejerna när man kan justera så mycket annat.
Jag hade faktiskt förhoppningar efter att ha sett en del ingame-filmer att man kunde modifera simmarna lite mer, men den enda egenliga kontrollen man har är över ansiktet och hurvida dom ska vara normalbyggda eller aningen överviktig. Hoppas det kommer någon community mod snart som fixar det. Vet inte hur det fungerade i första Sims, spelade aldrig det.
Citera
2004-09-15, 16:49
Medlem
Evil_Santas avatar
Fan hittar inte knappen för att riva hus/väggar nån som vet ? eller nån som har den engelska manualen ?
Citera
2004-09-15, 16:59
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Fan hittar inte knappen för att riva hus/väggar nån som vet ? eller nån som har den engelska manualen ?
Om du klickar på "bygga vägg-ikonen" så kommer det upp en liten inforuta (samma sak med alla ikoner). Läs den. Tror att CTRL är inblandad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in