2011-03-17, 18:41
Medlem
Vi säger så här, har man en väldig liten snopp när den är som normal, vi säger ca 7cm och sedan när den får eroktion så kan det bli upp till ca 19-21cm. Och jag har lite trångt, förhuden åker aldrig tilbaka när jag har stånd, halva ollonet är bara framme. och jag funderar starkt på att kapa huden. Men är rädd att när jag gör det så kanske den "kuken"bli så nervös och den blir ca 5cm och då skär doktorn bort huden. Och eftersom den blir så lite får jag så mycket hud över ollonet. tänk er själva från 5cm till 20cm. Då undrar jag ifall doktorn kan skära för mycket,, för han tror att man har en liten jävla kuk, fast i själva verket har man 20cm i stånd. Kan det hända ? vad händer då med kuken och huden ? :S just därför vågar jag inte boka tid... någon som vet ifall detta har hänt ?
Citera
2011-03-17, 18:44
Medlem
fraKturs avatar
Inte för att jag förstod något av vad du skrev...

Du måste ju nödvändigtvis inte omskära dig. Det kan bara vara så att "strängen" som håller ihop ollonet och förhuden är för liten. Det kan fixas lätt av en läkare.
Citera
2011-03-17, 18:44
Medlem
du behöver inte oroa dig. Du är inte hans första patient och han har antagligen sett det mesta. Dem flesta läkarna ser på operationer som en kassör gör på ICA! t.ex. Ring till han och förklara det som måste om du känner dig osäker.
Citera
2011-03-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Inte för att jag förstod något av vad du skrev...

Du måste ju nödvändigtvis inte omskära dig. Det kan bara vara så att "strängen" som håller ihop ollonet och förhuden är för liten. Det kan fixas lätt av en läkare.
Var kanske lite otylig, men har för trång förhud, när jag får stånd får jag ont i huden, kan ej dra tillbaka den då, kan bara göra det när den är som minst, ca 7cm och lite till. Och jag börja få ärr bildningar på förhuden, inget kul, gör ont när jag har sex. och just därför undrar jag ifall något fel kan hända, vill ju inte bli av med kuken direkt
Citera
2011-03-17, 18:47
Medlem
Du är medveten om att du kan få en salva av dem istället?
och det är inte omskärelse, utan de gör ett snitt i huden
Citera
2011-03-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLETENHETEN
Du är medveten om att du kan få en salva av dem istället?
och det är inte omskärelse, utan de gör ett snitt i huden
Vart kan jag köpa salvan ? hur funkar det ? blir huden slappare ?
Citera
2011-03-17, 18:51
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddaavviidd

Finns flera trådar som behandlar det, här på forumet. Orkar dock inte leta rätt på dem åt dig.
Citera
2011-03-17, 18:53
Medlem
Citat:

Kommer inte ihåg, fick sådan salva när jag var i 13-års åldern, men du behöver gå till en läkare för en sådan salva. Gå dit och prata med läkaren, du behöver inte vara rädd.
Citera
2011-03-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Finns flera trådar som behandlar det, här på forumet. Orkar dock inte leta rätt på dem åt dig.

Jo jag vet, men vill ställa egna frågor, går snabbast så här tycker jag, men kommer inte det se konstigt ut med ett jack på snoppen ? är det många som gör det
Citera
2011-03-17, 18:57
Medlem
Citat:
Jo jag vet, men vill ställa egna frågor, går snabbast så här tycker jag, men kommer inte det se konstigt ut med ett jack på snoppen ? är det många som gör det

Du kommer inga få något jack, det kommer inte synas ens tror jag. Jag behövde aldrig göra något för salvan funkade för mig.
Citera
2011-03-17, 18:58
Medlem
Citat:
Kommer inte ihåg, fick sådan salva när jag var i 13-års åldern, men du behöver gå till en läkare för en sådan salva. Gå dit och prata med läkaren, du behöver inte vara rädd.

inte rädd, men sist jag var där, ca 2 år sedan, så var det en tjej praktikant där med läkaren, och jag skämdes som fan ju, låg när i sängen medan gubben tittade på den med tjejen och förklarade saker för henne, självklart vart min kuk lika liten som ett russin då, och då är det inga problem att dra tillbaka förhuden, och det tyckte läkaren då, men ville ju inte säga framför dem, spec tjejen, MEN NÄR JAG FÅR STÅND SÅ BLIR DET ca 20CM OCH DÅ GÅR DET EJ ATT DRA TILLBAKAFÖRHUDEN. men har ångrat mig nu i efterhand att jag aldrig så det, och han sa att det händer ofta när man gör en operation och det kan bli fel och att man aldrig kan återställa det, något man får leva med resten av sitt liv sa han, verkade som han ville skrämma mig. och sedan dess har jag bara blundat för mitt problem, men nu börja det gå för långt, vill inte ha ont när jag får stånd och ska ha sex
Citera
2011-03-17, 18:59
Medlem
Citat:
Du kommer inga få något jack, det kommer inte synas ens tror jag. Jag behövde aldrig göra något för salvan funkade för mig.
Okej, tack för svaret. ska försöka med salvan, en fråga bara, ska man runka med salvan för att töja på huden, eller bara lägga på salvan på huden så fixar det av sig själv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in