Citat:
Ursprungligen postat av SLETENHETEN
Kommer inte ihåg, fick sådan salva när jag var i 13-års åldern, men du behöver gå till en läkare för en sådan salva. Gå dit och prata med läkaren, du behöver inte vara rädd.
inte rädd, men sist jag var där, ca 2 år sedan, så var det en tjej praktikant där med läkaren, och jag skämdes som fan ju, låg när i sängen medan gubben tittade på den med tjejen och förklarade saker för henne, självklart vart min kuk lika liten som ett russin då, och då är det inga problem att dra tillbaka förhuden, och det tyckte läkaren då, men ville ju inte säga framför dem, spec tjejen, MEN NÄR JAG FÅR STÅND SÅ BLIR DET ca 20CM OCH DÅ GÅR DET EJ ATT DRA TILLBAKAFÖRHUDEN. men har ångrat mig nu i efterhand att jag aldrig så det, och han sa att det händer ofta när man gör en operation och det kan bli fel och att man aldrig kan återställa det, något man får leva med resten av sitt liv sa han, verkade som han ville skrämma mig. och sedan dess har jag bara blundat för mitt problem, men nu börja det gå för långt, vill inte ha ont när jag får stånd och ska ha sex