2011-03-17, 15:43
Medlem
Tjena,

Helt pltsligt har min mail som anvnder grnssnittet OWA bestmt sig fr att sluta funka. Problemet bestr i att jag inte kan trycka p "send"-knappen. Hnder absolut INGENTING och jag blir s jvla trtt...

Har 32-bit Windows 7 och kr Google Chrome senaste versionen (10.0.648.134). Det har fungerat frut men senaste dagarna har det varit skit. En kompis som kr samma mail (r kopplad till skolan) har inga problem, han anvnder Vista men samma Chrome-version och det HAR ju alltid funkat fr mig ocks.

Omedelbar tages tacksamt emot!
Citera
2011-03-17, 15:46
Medlem
Draedons avatar
Lter mrkligt. Testat att kra i IE (OWA fungerar bst i IE, surprise...)?
Citera
2011-03-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Lter mrkligt. Testat att kra i IE (OWA fungerar bst i IE, surprise...)?

Haha, ja det har jag provat och konstigt nog r det enda grejen som funkar i IE men inte Chrome =). Nu r jag tyvrr rtt ointresserad av att kra IE och jag vet ju att de ska funkar p Chrome (polaren sitter bredvid mig och kr det just nu).

Provade nyss att ominstallera Chrome, hjlpte dessvrre inte.
Citera
2011-03-17, 15:55
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strdav
Haha, ja det har jag provat och konstigt nog r det enda grejen som funkar i IE men inte Chrome =). Nu r jag tyvrr rtt ointresserad av att kra IE och jag vet ju att de ska funkar p Chrome (polaren sitter bredvid mig och kr det just nu).

Provade nyss att ominstallera Chrome, hjlpte dessvrre inte.

Om du backtrackar, nr slutade det funka? Gjorde du ngon ndring i instllningar, tillgg (finns det till chrome? vgrar anvnda chrome...) som t.ex. adblockers, no-script etc..

Jag har haft lite smstrul i OWA med Firefox, men har inte orkat ta reda p varfr d jag bara anvnder OWA i ndfall.
Citera
2011-03-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Om du backtrackar, nr slutade det funka? Gjorde du ngon ndring i instllningar, tillgg (finns det till chrome? vgrar anvnda chrome...) som t.ex. adblockers, no-script etc..

Jag har haft lite smstrul i OWA med Firefox, men har inte orkat ta reda p varfr d jag bara anvnder OWA i ndfall.

Skulle iofs kunna vara en adblocker jag installerade p fr ngon vecka sen. Tittar p lite avsnitt via icefilms.info s drog ngon jobbig jvla lt igng hgt som fan i bakgrunden ibland. D installerade jag en blocker de hade lnkat frn sidan. Bergis den d..

Ska frska f bort skiten, tack iaf Draedon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in