Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-05-20, 21:10
Medlem
datajesuss avatar
jag ser itne lagen som ett hinder utan sanrare en möjlighet, men varför?

självklart är droger droger och kommer alltid att vara, tack o lov!

det är precis den underbara insikten maktens långa snok har insett och nu är allt "knark" just på grund av straffvärde och enkelhet. jag hyllar även förslaget att dra allt över en enhetlig bedömning, vilket såklart är för det enklaste då lagens långa arm oftast tycks vara jävligt tafatt och amatörmässig på både gott och ont.

nu kanske alla idioter kan sluta slåut tjacket med bajs, sluta skicka dextropur i kolan, importera ful-e och allt vad det är. nu kanske folk kan engagera sig i att bryta mot lagen med bra grejjer istället för dumheter från läderlasses fake-butiker och töntiga namn på analoger av tveksam rang.

personligen ser jag inget annat än positiva effekter, just pga alla kids, mammor och forums-knarkare som helt plötsligt vet allt för att dom läst 4 trådar på MM.

knark ska vara rent, fantastiskt och gratis. om inte ska det vara rätt pris på skiten åtminstone, annars förtjärnar ni/dom inget annat än att torska å det grövsta.

M5C!
Citera
2011-05-20, 21:13
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
jag ser itne lagen som ett hinder utan sanrare en möjlighet, men varför?

självklart är droger droger och kommer alltid att vara, tack o lov!

det är precis den underbara insikten maktens långa snok har insett och nu är allt "knark" just på grund av straffvärde och enkelhet. jag hyllar även förslaget att dra allt över en enhetlig bedömning, vilket såklart är för det enklaste då lagens långa arm oftast tycks vara jävligt tafatt och amatörmässig på både gott och ont.

nu kanske alla idioter kan sluta slåut tjacket med bajs, sluta skicka dextropur i kolan, importera ful-e och allt vad det är. nu kanske folk kan engagera sig i att bryta mot lagen med bra grejjer istället för dumheter från läderlasses fake-butiker och töntiga namn på analoger av tveksam rang.

personligen ser jag inget annat än positiva effekter, just pga alla kids, mammor och forums-knarkare som helt plötsligt vet allt för att dom läst 4 trådar på MM.

knark ska vara rent, fantastiskt och gratis. om inte ska det vara rätt pris på skiten åtminstone, annars förtjärnar ni/dom inget annat än att torska å det grövsta.

M5C!

Saken är ju den att det va inte olagligt förut att beställa från lasses affär..
Citera
2011-05-21, 04:21
Medlem
hanbaagaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geschenk
Hej.

Har handlat kratom utomlands 2ggr nu efter 1 april, och det kom fram bägge gångerna.

Låter ju lovande iaf =D
Citera
2011-05-21, 05:46
Medlem
Numes avatar
datajesus: But do you like beurocratic idiots as well? The prime ministers competence and integrity and willingness either from him or any of his successors to change fuck about making druglaws in sweden or anywhere more liberal ?

Sen tror jag din teori även om den verkar möjlig, om att mer öppenhet (vilket ska ske exakt hur sa du), är svårnålig.

Ursäkta sak läsa tråden mer senare och återkomma. Men du gjorde vettiga sällan sedda poäng .....av lilla jag läste
Citera
2011-05-21, 05:49
Medlem
varför vill ni ens få i er sån artificiell skit?
för det första, det är livsfarligt
för det andra, det kan inte ens mätas med the real deal
kopior förblir kopior
Citera
2011-05-22, 12:49
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkmeaner
varför vill ni ens få i er sån artificiell skit?
för det första, det är livsfarligt
kopior förblir kopior

Kopior var lagliga och syntes inte på pissprov, hänger du med ?
Citera
2011-05-22, 21:10
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
Jag är villig att hålla med där. I synnerhet kidsen, som ju blev vansinnigt många - höga på lite allt möjligt utan urskillnad... Sprang ogererat omkring påverkade på skolgårdar, gator och torg och gav allt vad droger stavas ytterligare dåligt rykte.
Citera
2011-05-22, 21:13
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkmeaner
Folk som snackar om "real deal" går tvärbort som gröningar i min värld i alla fall. Ingen jag känner, i vart fall, snackar om "real deal" (och de jag känner som brukar, har gjort så länge). Kärt barn har många namn men "real deal" hör verkligen inte till ett av dem.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in