2011-03-17, 12:04
Medlem
Gr det p ngot stt att scrolla genom dom senaste CTRL+C? Har skt med inget funnit.

Hlsningar
Citera
2011-03-17, 12:29
Medlem
Osker, men har du testat att googla? Inte helt omjligt att det finns program fr ditt problem.
Citera
2011-03-17, 12:39
Medlem
ArnSC2s avatar
Sk p Clipboard manager. Vad r det fr funktionalitet du helst skulle vilja ha? Ska man hlla in ctrl och kunna trycka c flera gnger fr att "scrolla", eller r det fler saker du r ute efter?
Citera
2011-03-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnSC2
Sk p Clipboard manager. Vad r det fr funktionalitet du helst skulle vilja ha? Ska man hlla in ctrl och kunna trycka c flera gnger fr att "scrolla", eller r det fler saker du r ute efter?
Hm, lter intressant. Jo det r ju p s vis att jag kopierade ngot viktigt som sas ver telefon (tid och plats), sedan rkade jag kopiera ngot annat och d fick jag hjrnslpp och kom inte p vad det var fr tid och plats. S jag behver liksom g igenom ett par copy-paste sekvenser om mjligt..

Ska kolla Clipboard manager, tack fr tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av iNzanic
Osker, men har du testat att googla? Inte helt omjligt att det finns program fr ditt problem.
Ja, jag har googlat, men det kommer inte fram ngot intressant.
Citera
2011-03-18, 00:08
Medlem
paltmoss avatar
om jag inte minns fel s lagras vl ctrl+c i ram minnet? och erstts varje gng du ctrl+c:ar ngot nytt.. du behver ett program som ngon tidigare sagt fr att kunna f den att spara dina ctrl+c:s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in