2011-03-16, 23:16
Medlem
Som rubriken. Filen i frga r en nedladdar film och nr jag frsker flytta filen eller radera den s fr jag felmeddelandet "Det gr inte att utfra tgrden eftersom mappen eller filen r ppen i ett annat program. Stng mappen eller filen och frsk igen.".

Filmen/filen mste "mountas" via daemontools.

Ngra ideer om hur jag ska kunna ta bort den? (har sett klart den och nu tar den bara upp vrdefull plats p hrddisken)

Edit: Jag har sklart stngt av alla program som relateras till filen via aktivitetshanteraren och prvat att starta om datorn flertal gnger.
Citera
2011-03-16, 23:20
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabelbounse
Som rubriken. Filen i frga r en nedladdar film och nr jag frsker flytta filen eller radera den s fr jag felmeddelandet "Det gr inte att utfra tgrden eftersom mappen eller filen r ppen i ett annat program. Stng mappen eller filen och frsk igen.".

Filmen/filen mste "mountas" via daemontools.

Ngra ideer om hur jag ska kunna ta bort den? (har sett klart den och nu tar den bara upp vrdefull plats p hrddisken)

Edit: Jag har sklart stngt av alla program som relateras till filen via aktivitetshanteraren och prvat att starta om datorn flertal gnger.

Seedar du den i utorrent?
Citera
2011-03-16, 23:27
Medlem
karl18s avatar
Det ska g att ta bort filer ven om de seedas i utorrent. Har du verkligen stngt alla program kan du antingen starta datorn i felskert lge och frska ta bort den eller ladda ner ngot program fr att ta bort den sk p typ "force delete".
Citera
2011-03-16, 23:41
Medlem
DollarMakers avatar
testa att ndra den till PAUS, i torrent,sen ordnar det sig,d kan du verfra
Citera
2011-03-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Seedar du den i utorrent?
Seedar inte.
Citat:
Ursprungligen postat av karl18
Det ska g att ta bort filer ven om de seedas i utorrent. Har du verkligen stngt alla program kan du antingen starta datorn i felskert lge och frska ta bort den eller ladda ner ngot program fr att ta bort den sk p typ "force delete".

Har stngt av alla synliga program i alla fall.

Ska prva att starta om i felskert till en brjan.
Citera
2011-03-17, 01:05
Medlem
Twofishs avatar
Vad r det fr film-fil som mste mountas? Img eller bin/cue kanske?

Har du avmonterat den i daemon tools?
Citera
2011-03-17, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twofish
Vad r det fr film-fil som mste mountas? Img eller bin/cue kanske?

Har du avmonterat den i daemon tools?

Det var en ISO. Tack fr hjlpen alla. Det lste sig nr jag frskte i felskert lge.

Antar att den krdes i ngot program jag inte tnkte p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in