Roaccutan är den överlägset bästa behandlingen jag haft! Till en början blossade det ut och kom ännu mer finnar men knappt en vecka senare började huden torka ut extremt vilket såg lite konstigt ut men det var ändå bättre än finnarna. Då köpte jag en återfuktande kräm för ärketorr hud och använde rätt ofta men efter några veckor till kanske så räckte det med att ha försvarets hudsalva på sig dygnet runt.
Jag har för mig att jag började nån stans mitt i vintern så var nog klar till sommaren. Leverproven gjorde jag lite oftare än en gång varannan månad och dom klarade jag utan problem trots att jag festade till några gånger. Dessutom tränade jag ganska hårt under hela kuren och det funkade utmärkt.
Några deppresioner (?) märkte jag inte av förutom att jag skolkade den första veckan i skolan men sedan märkte man lite små resultat och sen var det frid o fröjd.
Nu har det väl gått 2 år sen och jag är HELnöjd! Nu har jag blivit av med mina flesta finnar och får några nån gång över natten men det är en sådan minskning så att jag kan leva med det.
Nu vet jag ju ioförsig inte om din lever pallar det men var inte rädd för att testa, det kan ju fungera!
Själv hade jag missbrukat stioxyl och provat all möjlig antibiotika innan jag fick roaccutan o nu slipper jag allt.
Testa!