2011-03-16, 20:56
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Råka pissa ner sängen och mitt ex

Efter en runda på krogen kommer jag hem och känner att jag är pissnödig. Men orkar inte gå till toaletten så lägger mig i sängen och slocknar direkt. Vaknar senare upp mitt i natten och känner att hela sängen är blöt och luktar piss.

Har även dragit av en prutt i sömnen som resulterade i en stor bajsfläck på mitt lakan. Ja det låg en tjej bredvid
Citera
2011-03-16, 20:57
Medlem
Huffpuffens avatar
Jobbar på Tele2s kundsupport sedan augusti månad och har under den tiden sagt både det ena och det andra i anknytning till arbetet. För några månader sedan hade jag tydligen (enligt tjejen) börjat felsöka någons ADSL-bredband, låg och pratade i flera minuter och bad denne prova starta om modemet osv.

Skulle velat haft det inspelat, men blev fan rädd för mig själv när jag körde en iPhone-app som spelade in under natten, då jag hörde mig själv säga en massa randomsaker. Tog bort appen och tänker fan inte använda den mer!
Citera
2011-03-16, 20:57
Medlem
Fizzbitchs avatar
Jag har en rolig historia dock inte med någon tjej utan en kompis. Det var på den tiden jag spelade wow och min polare låg däckad i min säng medans jag raidade sent en natt. Helt plötsligt säger min kompis:

K: grymt grymt (låter som en gris) "mitt namn" hämta ägg är jätte hungrig

Kanske inte låter så kul med just för stunden garvade jag ganska hårt.
Citera
2011-03-16, 21:01
Medlem
hne664s avatar
ibland (ca 1 gång i månaden) vaknar jag med ett ryck utav att ja tycks falla handlöst. något som känns bekant?
Citera
2011-03-16, 21:08
Medlem
Haha bäst var ju när jag och min kompis sov över så hade han hittat ngn brud han som han snackade med hela natten. Så gick jag och la mej vid kanske halv 4 och vid half 5 så ska han ju hålla på med mej när jag sover såklart^^
Så han tar en kudde och slår den i huvet på mej. Jag vaknar inte. Han kastar en sakosäck och jag vaknar inte så han hoppar i sakosäcken som är över mej och när han går av så vaknar jag. och säger: Men? Va vad vill du mej? jag var helt borta. kommer inte ens ihåg de. Sen trillade jag ihop igen och somnade direkt.
Citera
2011-03-16, 21:11
Medlem
Bruc3s avatar
Detta hände imorse...

Var helt jävla borta...hade tydligen smsat och mejlat kunder(mejl på telefonen)..för att senare idag inse mitt misstag

Citera
2011-03-16, 21:14
Medlem
Jag minns att jag vaknade en gång av att jag själv skrek "DI!"
Jag blev asrädd och fattade inte först vad ljudet kom ifrån men sen insåg jag att det var jag själv som hade skrikit xD
Citera
2011-03-16, 21:18
Medlem
Har haft två riktigt sjuka händelser (inget jag drömt men som inträffade i sömnen)
1:a
2:a
Citera
2011-03-16, 21:30
Medlem
stoeeks avatar
Hade en helt sjukt rolig dröm inatt så jag skrattade så högt att jag vaknade. Låg och skrattade säkert 5 min innan jag kunde lugna ner mig igen. Haha
Citera
2011-03-16, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
Drömde att jag var i någon skottstrid ungefär. när jag skulle skjuta en snubbe skriker jag rakt ut i sömnen PANG! eller mer som PAOW!! skriker så jävla högt att jag vaknar själv med värsta rycket. vänder på mig och tjejen ligger o kollar på mig som jag va en idiot.fast sen börja hon asgarva. det knasiga är att det är första gången hon sover här och vi har precis börjat känna varann. bra första intryck

är det vanligt att man gör ljud man drömmer om?
liknande berättelser?
Vaknade i natt av att jag skrek "DET ÄR INTE RÄTT! DET ÄR FUNDAMENTALT FEEEL!"
Drömde att jag skrek åt politiker om något.

För något år sedan vaknade jag av att jag slog min flickvän hårt över bröstet (öppen handflata) tre gånger, drömde att min lillebror retade mig.

Händer mig ganska ofta att jag väcker mig själv. Blir jag arg i drömmen så skriker jag rakt ut på riktigt.
Citera
2011-03-16, 21:37
Medlem
YuriGagarins avatar
Jag har tydligen sagt "Det var den lilla indianen" i sömnen en gång enligt min sambo.
Citera
2011-03-16, 21:40
Medlem
Charlie6789s avatar
Hamnade i slagsmål i sömnen när jag sov bredvid ett ex, vaknade upp av att jag gav henne en rak höger i nyllet hon blev rätt så sur/fundersam men va halvt sovandes så hon somna om snabbt igen, tur det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in