2011-03-16, 02:40
Medlem
Drömde att jag var i någon skottstrid ungefär. när jag skulle skjuta en snubbe skriker jag rakt ut i sömnen PANG! eller mer som PAOW!! skriker så jävla högt att jag vaknar själv med värsta rycket. vänder på mig och tjejen ligger o kollar på mig som jag va en idiot.fast sen börja hon asgarva. det knasiga är att det är första gången hon sover här och vi har precis börjat känna varann. bra första intryck

är det vanligt att man gör ljud man drömmer om?
liknande berättelser?
Citera
2011-03-16, 02:43
Bannlyst
Haha ja det är nog rätt så vanligt, själv så gnisslar jag tänder som bara satan när jag sover, när jag var mindre så har jag även gått i sömnen och pinkat i braskaminen.
Citera
2011-03-16, 02:46
Medlem
Zelogaths avatar
Tror det är lika vanligt som att prata i sömnen

Kan berätta två roliga saker-

En gång satt jag upp och sov i min säng, alltså inte var lutad mot väggen utan satt mitt i sängen.
Morsan frågar "ska du inte lägga dig?" vilket jag hör henne säga i drömmen.

Jag svarar i drömmen: "aa ska bara hämta min astronaut först" vilket irl lät "ska bara hämta min auto".
Jag inser troligtvis hur jävla dumt det lät i drömmen och därför vaknade, och där i dörröppningen står morsan och syrran och storflinar

På tal om pang! så är andra grejen att ofta när jag drömmer eldstrider så har jag inget vapen, utan när jag skjuter på terrorister så använder jag handen och gör pistol-ljud
Citera
2011-03-16, 02:50
Medlem
Icebears11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
Drömde att jag var i någon skottstrid ungefär. när jag skulle skjuta en snubbe skriker jag rakt ut i sömnen PANG! eller mer som PAOW!! skriker så jävla högt att jag vaknar själv med värsta rycket. vänder på mig och tjejen ligger o kollar på mig som jag va en idiot.fast sen börja hon asgarva. det knasiga är att det är första gången hon sover här och vi har precis börjat känna varann. bra första intryck

är det vanligt att man gör ljud man drömmer om?
liknande berättelser?

Och direkt efter sätter du på datorn och loggar in på FB och startar en tråd om det medans tjejen igger kvar i sängen,... troligt...

Hade de vart första gången hon söver hade du knullat henne om ni båda vaknade till mitt i natten....
Citera
2011-03-16, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
gått i sömnen och pinkat i braskaminen.

hehe klassiker. det verkar vara ett vanligt fenomen att när unga går i sömnen pissar dom på udda ställen. en barndomsvän pissade i min garderob en gång. han täckte över det med filtar och kuddar. allt detta i sömnen hehe.
Citera
2011-03-16, 02:53
Medlem
ggdfxs avatar
Jag är expert på det där. Brukar dock vara att jag gör saker som jag drömmer om.
Tre första jag kom o tänka på:
- Drömde att jag hade dykartävling, när jag dyker så hinner jag inte upp till ytan förrän jag behöver andas, drunknar alltså i drömmen. Vaknar upp och panikflåsar för att hämta andan.
- Jag var i en boxningsmatch, ska ge motståndaren en rak höger. Slår till väckarklockan bredvid sängen som går sönder.
- Den mest pinsammaste jag varit med om. Ligger och sover i en skolsal på hanbollsturnering. Vaknar av att 3 grabbar står runt mig och rågarvar och frågar vafan jag håller på med. Jag hade en härlig sexdröm och låg och juckade mot täcket.

Sedan har jag fått höra att jag pratar i sömnen också, men inget som man kan tyda.
Citera
2011-03-16, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icebears11
Och direkt efter sätter du på datorn och loggar in på FB och startar en tråd om det medans tjejen igger kvar i sängen,... troligt...

Hade de vart första gången hon söver hade du knullat henne om ni båda vaknade till mitt i natten....

nej jag är gentleman , palla försöka nåt första kvällen en sak om de hade vart ett fylleragg. detta e en annan sak.
+ att jag ligger i sängen med laptop
Citera
2011-03-16, 02:57
Medlem
ggdfxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
En gång satt jag upp och sov i min säng, alltså inte var lutad mot väggen utan satt mitt i sängen.
Morsan frågar "ska du inte lägga dig?" vilket jag hör henne säga i drömmen.

Jag svarar i drömmen: "aa ska bara hämta min astronaut först" vilket irl lät "ska bara hämta min auto".
Jag inser troligtvis hur jävla dumt det lät i drömmen och därför vaknade, och där i dörröppningen står morsan och syrran och storflinar

hahah du fick mig att skratta som gurkor. Kände igen mig så väl, gjorde att det blev sjukt roligt. Det blev en redig ROFLMAO.

Den här tråden har potential
Citera
2011-03-16, 02:58
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
hehe klassiker. det verkar vara ett vanligt fenomen att när unga går i sömnen pissar dom på udda ställen. en barndomsvän pissade i min garderob en gång. han täckte över det med filtar och kuddar. allt detta i sömnen hehe.
Haha indeed, min låtsasbrorsa brukade tydligen gå upp och öppna köksluckan för att pinka i papperskorgen
Citat:
Ursprungligen postat av ggdfx
Jag är expert på det där. Brukar dock vara att jag gör saker som jag drömmer om.
Tre första jag kom o tänka på:
- Drömde att jag hade dykartävling, när jag dyker så hinner jag inte upp till ytan förrän jag behöver andas, drunknar alltså i drömmen. Vaknar upp och panikflåsar för att hämta andan.
- Jag var i en boxningsmatch, ska ge motståndaren en rak höger. Slår till väckarklockan bredvid sängen som går sönder.
- Den mest pinsammaste jag varit med om. Ligger och sover i en skolsal på hanbollsturnering. Vaknar av att 3 grabbar står runt mig och rågarvar och frågar vafan jag håller på med. Jag hade en härlig sexdröm och låg och juckade mot täcket.

Sedan har jag fått höra att jag pratar i sömnen också, men inget som man kan tyda.
Haha klockrena berättelser
Minns att jag nickade till under en lektion i rättskunskap, och i samma ögonblick får jag såntdär ryck så båda mina ben gör high-kicks så att bänken flyger framför mig ca två meter.

Alla bara wtf?
Låtsades snabbt dock att min mobil ringde och grävde i fickan för att 'stänga av', därav "paniken" som fick bänken att flyga
Citera
2011-03-16, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath

:

hehe ja de e ganska ofta barn sover på skumma sätt. har sett en sova på knäna med röven rakt upp i luftan hahaha såg riktigt cp ut.

dör terroristerna ifastän du bara skjuter dom med handen?
Citera
2011-03-16, 03:00
Medlem
Hornyfucks avatar
Det mest liknande som hänt mig (snarare min flickvän) är en natt då jag drömde att insekter kröp runt och in i munnen på mig, som jag sedan försökte spotta ut, vilket resulterade i att jag vaknar av att jag spottar på tjejen.

Det var några av hennes hårstrån som kliade mig i nyllet.
Citera
2011-03-16, 03:03
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggdfx
hahah du fick mig att skratta som gurkor. Kände igen mig så väl, gjorde att det blev sjukt roligt. Det blev en redig ROFLMAO.
Den här tråden har potential
Haha tack detsamma!
Mer sånt
Indeed, tråden kommer skriva historia
Citat:
hehe ja de e ganska ofta barn sover på skumma sätt. har sett en sova på knäna med röven rakt upp i luftan hahaha såg riktigt cp ut.

dör terroristerna ifastän du bara skjuter dom med handen?
Hahaha

Ja faktiskt så har de en tendens att dö eller iallafall ducka
Blir alltid besviken efter såna drömmar.
Drömmen är liksom jättespännande men det ser ju sjukt fjantigt ut att springa omkring med sin hand som pistol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in