2012-04-23, 14:05
Medlem
Jag ska på Studentfest där temat är James Bond. Dock så vill jag inte köra den där vanliga stilen med Kavaj/Suit. Vill köra något mer laidback. Skulle behöva lite tips på vad jag kan ha på mig

Kan väl tillägga att jag är kille
Citera
2012-04-23, 20:24
Medlem
Jerrans avatar
Ska på min studentskiva klä ut mig till the Riddler från Batman. Har sedan tidigare en grön t-shirt med ett frågetecken på och ett par lila byxor jag tänkt använda till. Skulle behöva en grön plommonstop/kubb, men har ingen aning om vart man kan köpa en sådan? Tips till hur man kan göra/var man kan köpa själva ansiktsmasken skulle också vara välkommet!
Citera
2012-04-23, 23:03
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Jag ska på Studentfest där temat är James Bond. Dock så vill jag inte köra den där vanliga stilen med Kavaj/Suit. Vill köra något mer laidback. Skulle behöva lite tips på vad jag kan ha på mig

Kan väl tillägga att jag är kille
Har inga tips men titta igenom några filmer eller kör på google bildsök så borde du hitta lite
Citera
2012-04-24, 02:52
Medlem
bjornenws avatar
Ska på 2 st skivor nästa vecka, ena är mask tema och den andra är " Oj jag kom fel ".

Har 2 masker hemma, men de känns lite för grova. Skulle ju kunna ta följande :

Mask : Hitler ( lite grovt kanske, får se om jag kan gå igenom Stockholm med den, hehe )
Oj jag kom fel : KKK (också grovt )

Någon som kan komma på något annat? Turist med en gigantisk hatt , tight hawaii tröja, shorts och solbrillor? Inget jag har hemma dock
Citera
2012-04-24, 16:58
Medlem
Hallå hallå!

Jag ska på fest nu på valborg där det är utklädnad som gäller, temat är: före år 1800, man kan alltså komma som i princip vad som helst från universums början till år 1799 =P

Detta är ju jäkligt brett och jag tänkte höra om någon här har något fantasifullt förslag? Kostnadsmässigt max 500 kronor, gärna mindre.
Citera
2012-04-25, 16:12
Medlem
Tjena! Imorgon ska jag och några kompisar ta ett s.k. spexfoto. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Temat är framtid, men det är väldigt brett så egentligen kan jag komma som nästan vad som helst! Alltså jag behöver lite tips om något jag kan klä ut mig till! Jag har ingen möjlighet att köpa något. Tacksam för snabba svar!
Citera
2012-05-03, 19:37
Medlem
Vart kan man köpa "Fotomasker" någonstans? Hittade på party kungen men dom hade bara tre stycken, vill ha några fler att välja på

http://www.partykungen.se/elvis-presley-fotomask.html
Citera
2012-05-05, 11:00
Medlem
smokypoks avatar
ska på fest ikväll där temat är att man ska klä ut sig till något på sitt namn första bokstav(eller andra namn) men jag har varit sjuk hela veckan så har inte haft tid till att fixa något, så hjälp mig! jag är kille och bokstäverna är S & L !
Citera
2012-05-07, 21:48
Medlem
maribs avatar
Hej. Ska se Avicii på Malmö Arena onsdag den 16 maj. Är 20 år och vet inte vad man ska ha på sig.
Har alltid kört med ljusa "slitna" jeans och en blå rutig flannellskjorta från dressman.

Är trött på denna stil. Har något ett tips på vad man ska ha på sig på sådana här event när en känd house DJ kommer och lirar? Vill inte ha något trams som en t shirt med för stor hals eller V ringad.
Citera
2012-05-19, 23:41
Medlem
Skivarns avatar
Tja!

Ska på temafest och temat är 50-tal, rockabilly och country. Är mest sugen på 50-tal och vill inte lägga onödigt mycket pengar, jag tänker mig någonstans runt 300 spänn. Jag undrar nu följande:

1. Vad kan man ha hemma som funkar?
2. Vart kan man köpa kläder/accessoarer som funkar?

Skall tilläggas att jag är 19, så inga gubbkläder .

Tack på förhand!
Citera
2012-05-21, 14:10
Medlem
Någon som vet vart man kan få tag på en liknande i Stockholm?

http://www.ebay.co.uk/itm/Mexican-Co...37562635#rpdId

Behöver den redan på fredag annars hade jag beställt från ebay!
Citera
2012-05-27, 11:23
Medlem
SwAxXs avatar
Ska på kändisfest, och det den enda idén jag har är hårdrockare, typ nikki six eller nått. Detta är då på måndag Några fler, roliga tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in