2010-05-30, 17:52
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Lånar tråden.
Har köpt ett Hästhuvud i gummi på Eksons.se
Någon här som har erfarenhet av hemsida och hur lång tid frakten tog för er? Beställde i Tisdags eller Onsdags och den borde väl komma snart tycker jag!
Citera
2010-06-01, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f000l
Hejsan

Ska på fest nu på i helgen och temat är DJUNGEL .
Är det någon som har en någolunda bra idé om vad man kan klä ut sig som? =) Fattig student så om det måste kosta nåt så är det ytterst lite

Svart kroppsfärg. Måla dig svart och bli en neger. Kostar också runt 50 kronor. Djungeln är ju negerns naturliga habitat . (Om du redan är svarting så behöver du inte klä ut dig alls.)
Citera
2010-06-08, 16:15
Medlem
Tjenare FBare, behöver lite hjälp med inspirationen!

Vi har en företagsfest nu på lördag och temat för festen är "film/gala", så man kan klä ut sig till någon kändis eller någon känd figur / karaktär. Vi är tre stycken killar som funderar på att klä ut oss till någon känd trio, men kommer knappt på några som kan vara lagomt lätta och vänder mig alltså till er för lite hjälp med förslag Det kan vara individuella utklädnader men om någon har ideér på en trio som skulle funka bra - let me know!

Thx!
Citera
2010-06-08, 16:55
Medlem
Knastomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaaaaliz
Tjenare FBare, behöver lite hjälp med inspirationen!

Vi har en företagsfest nu på lördag och temat för festen är "film/gala", så man kan klä ut sig till någon kändis eller någon känd figur / karaktär. Vi är tre stycken killar som funderar på att klä ut oss till någon känd trio, men kommer knappt på några som kan vara lagomt lätta och vänder mig alltså till er för lite hjälp med förslag Det kan vara individuella utklädnader men om någon har ideér på en trio som skulle funka bra - let me know!

Thx!
De tre musketörerna! eller det kanske är lite svårt att fixa kläder till?
Citera
2010-06-08, 17:05
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastomte
De tre musketörerna! eller det kanske är lite svårt att fixa kläder till?
Det känns väl lite sökt och trist?
Dessutom passar det väl inte in klockrent på "film/gala", möjligtvis film (det finns väl någon gammal antar jag).

Synd att ni inte har en till kompis, det är mycket enklare då ju.
Kan ni inte bjuda med någon mer?
Då har jag:

Turtles!
Fantastic Four.
A-Team.
South Park.

Eller så fixar ni åtta polare och går som Oceans Eleven!
Citera
2010-06-09, 09:01
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Klä ut mig till något roligt som börjar på L?

Jag behöver bra idéer på vad man kan klä ut sig till något som är förknippat med bokstaven L.
Exempel "Legobit" eller så kan man dra det lite längre och klä ut sig till en binda som i "Libresse".

Har ni några roliga idéer? Ju fler dessto bättre.
Citera
2010-06-09, 09:02
Medlem
UAAs avatar
Ligga?
Citera
2010-06-09, 09:07
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Haha. Det var en bra idé. Frågan är bara hur det ska genomföras. En pratbubbla?
Citera
2010-06-09, 09:07
Medlem
PPEs avatar
Lök
Lexikon
Citera
2010-06-09, 09:08
Medlem
hokoris avatar
Loser - inte så svårt men kan bli bra

LSD - Klä dig i alla möjliga färger så att folk som ser på dig börjar hallucinera

Lasermannen - Klockren kostym om du ogillar svarta

Lördagsgodis - Vad kan locka till dig flest tjejer om inte lördagsgodis? Du klär helt enkelt in dig i godis ppaper så är det fixat.

Linslus - Kanske inte direkt en kostym men spring bara runt till varenda person som har en kamera med sig.
Citera
2010-06-09, 09:09
Medlem
Jafan89s avatar
Leet?
Citera
2010-06-09, 09:10
Medlem
zappzapps avatar
Lågvatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera