2009-11-06, 21:51
Medlem
Ska på sittning nästa vecka med tema "barnförbjudet". någon som har några idéer? Är tjej ska nämnas. Hittills har jag bara tänkt ut saker att ta med, ingen klädnad ^^. Handbojor, tejp och kondomer så klart - inga barn här inte!
Citera
2009-11-06, 23:05
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
hallå hallå, ska på sittning om några veckor där temat är "sjuk sittning".mer än så är inte definerat men det är ju utklädnad som gäller om man inte är en mes, och allt som kan kopplas till "SJUK" då.

vissa begränsningar finns dock:
1, måste komma in genom dörren (normalstor dörr, skulle tippa på 100cm bred)
2, får inte kosta för mkt (är ju student)
3, helst inte typ läkare eller ngt sådan tråkigt, det kommer ju alla andra vara
4, övervägde sjukhussäng +bältning men insåg att sittningen kommer följas av utgång och jag tror inte jag blir insläppt på varken sittningen eller krogen om jag har en sjukhussäng med mig.

låt fantasin flöda, det är det ni är bäst på på FB!

Iprenmannen?
Citera
2009-11-06, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apex-nereid
Ska på sittning nästa vecka med tema "barnförbjudet". någon som har några idéer? Är tjej ska nämnas. Hittills har jag bara tänkt ut saker att ta med, ingen klädnad ^^. Handbojor, tejp och kondomer så klart - inga barn här inte!

Hagamannen

Edit: Så att du var tjej...
Citera
2009-11-07, 15:16
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte85
Ja, ni läste rätt. Det är en fest med temat bokstaven P, så nu ska jag hitta nåt att ha på mig som inte är för tråkigt och ska vara hyfsat enkelt att göra/köpa.

Så förslag?

En sak jag tänkte på var popcorn men kommer fan inte på hur man kan göra det bra

Polis
Pitbull
Pensionär
Pirat
Panda
Patriot
Pundare
Pilot
Pastor
Pingvin
Citera
2009-11-07, 23:02
Medlem
Shifthappenss avatar
Halloween är ett sätt för killar att få reda på vilka tjejer som egentligen är slampor . slut
Citera
2009-11-08, 17:27
Medlem
jontäs avatar
tomte
Senast redigerad av jontä 2009-11-08 kl. 17:45.
Citera
2009-11-08, 20:35
Bannlyst
Wt
Citera
2009-11-10, 16:53
Medlem
torleifnr1s avatar
Jag skriver här för att hitta tillbaks, ska iväg på maskerad på lördag. Har ingen rejäl budget utan 200 spänn ungefär, vad kan jag hitta på för att verkligen CHOCKA och stöta folk. Alla känner mig så ingen kommer ta illa upp och alla vet att jag fungerar så som person. Tips uppskattas, förövrigt en väldigt bra tråd!
Citera
2009-11-10, 16:55
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torleifnr1
Jag skriver här för att hitta tillbaks, ska iväg på maskerad på lördag. Har ingen rejäl budget utan 200 spänn ungefär, vad kan jag hitta på för att verkligen CHOCKA och stöta folk. Alla känner mig så ingen kommer ta illa upp och alla vet att jag fungerar så som person. Tips uppskattas, förövrigt en väldigt bra tråd!

Luffare/uteliggare
gå till stadsmissionen/myrorna
skita ner kläderna och riv sönder dom lite grann
klipp av toppen på ena strumpan sen är du klar
skit i att rake dig fram tills på lördag, sen på fredag kväll så raker du lite random hål i skäggstubbet/håret
borde funka
Citera
2009-11-10, 21:51
Medlem
BrainDisorders avatar
Bifogar mitt andra inlägg om att klä ut sig till Jokern.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=1050601
Citera
2009-11-11, 16:15
Medlem
Snöblinds avatar
Vem är lättare att känna igen, Joey Ramone eller Kurt Cobain? De på festen kommer att vara mellan 20 och 25 år gamla ungefär.

Joey - http://themusicsover.files.wordpress...4/ramone_l.jpg

Kurt - http://oyebilly.files.wordpress.com/...t-cobain-4.jpg
Citera
2009-11-11, 21:18
Medlem
matte85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Polis
Pitbull
Pensionär
Pirat
Panda
Patriot
Pundare
Pilot
Pastor
Pingvin

Får tacka för förslagen. Pundare låter som nåt, borde ju inte vara så svårt att fixa till, ta lite slitna kläder och inte sova på några dygn/använda smink.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in