Tja,
Funderar på att köpa mig en hallick käpp till balen för skojs skull..
Någon som vet var man kan köpa en sådan i sverige?
/Droof
Vet tyvärr ingen återförsäljare i Sverige, men jag har för mig att det finns en hemsida som heter www.pimpcostumes.com som har det största utbudet jag någonsin sett!
Kommit på fler idéer angående vilda västern temat.
Gå som stadens "Gräventreprenör" han som gör kistorna. Svarta kläder och möjligtvis en hatt och det viktigaste av allt: Ett måttband.
Eller varför inte gå som "järnvägs-kines"?
Studentfest imorgon (ja jag vet att det är sent påtänkt men jag skyller på det jävla studentutskottet) och temat är vilda västern. Jag och en tjejkompis har noll idéer om vad vi ska klä ut oss till? Några förslag? Och säg inte bara indian eller cowboy. För det får gärna vara lite mer specifikt typ "ta en hatt, en rosa skjorta och kör upp en flaska i röven och gå som vilda-västern-skogsturk".
gå ut i skogen och hitta massor med kvistar
sen limmar du fast alla på din kropp
voila!
du är Tumbleweed
Min dotter ska ha studentskiva på lokal och temat är yrkesliv. Vad i herrans namn ska jag klä ut mig till, jag är en något överviktig tant i 50-årsåldern. Kort ljust hår och 173 cm lång. Har ni några förslag på "light" maskeradutstyrsel? Inget utmanande och inget galet, bara någon eller några attiraljer som får en att se ut som om man hade ett yrke. Jag känner ingen som jag kan låna yrkeskläder av, hjälp vad gör jag?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!