2011-03-18, 17:28
Medlem
är det någon som har bilderna?
Citera
2011-03-18, 20:21
Medlem
Jag tänkte väl att det skulle bli liv i tråden tillslut

Tyvärr är man ju katastrofalt inkompetent inom detta så jag avvaktar till någon kanske kan fixa alla bilder färdigpackat. Passar på att tacka så mycket i förhand för det.

Samt stort tack till king9 som engagerar sig så och hjälper till.

Nu löser vi det här!
Citera
2011-03-18, 20:32
Medlem
AndreasMDs avatar
rara ner och släng upp nu då!!
Citera
2011-03-18, 22:32
Medlem
Vad fan ska ni med dom bilderna till? Lär väl bara vara massa bilder på 60 år gamla penisar och inget annat?
Citera
2011-03-18, 22:53
Medlem
VonLidls avatar
Snacka om dålig PR. Under kampanjen för sidan kommer det fram att det att alla användarnas bilder finns tillfängliga för nedladdning. Ni som laddat hem alla bilder, framgår det var personerna bakom bilderna bor, exempelvis om bilderna är katalogiserade efter städer eller län?
Citera
2011-03-19, 12:45
Medlem
Gh0steds avatar
http://www.2shared.com/file/4kwdtZU0...nPictures.html
Varsågoda.
Citera
2011-03-19, 13:53
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Någon som fått ner den än?

Såg att länken inte fungerar längre.
Citera
2011-03-19, 13:53
Medlem
DemiRamens avatar
Tidsfråga innan tråden -Hittade min fru på Victoria Milan- startas.
Citera
2011-03-19, 14:01
Avstängd
Någon skulle kunna göra seriösa pengar på detta genom att starta en "ta reda på om min partner är med på VM". En tusing eller så per fall mot att man får info från personen som är sökbar.
Citera
2011-03-19, 14:27
Medlem
DemiRamens avatar
Ponera att jag skulle slänga upp ett par av dessa bilder på nätet och sprida dem, kan jag då vänta mig eventuella repressalier?
Citera
2011-03-19, 14:33
Medlem
VonLidls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemiRamen
Ponera att jag skulle slänga upp ett par av dessa bilder på nätet och sprida dem, kan jag då vänta mig eventuella repressalier?

Obefintlig risk, tänk på hur många miljoner copyrightskyddade bilder som varje dag laddas upp på exempelvis imagehack utan att någon bryr sig. Annars kan du alltid göra en torrent av bilderna och ladda upp på piratbukten.
Citera
2011-03-19, 14:38
Medlem
DemiRamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonLidl
Obefintlig risk, tänk på hur många miljoner copyrightskyddade bilder som varje dag laddas upp på exempelvis imagehack utan att någon bryr sig. Annars kan du alltid göra en torrent av bilderna och ladda upp på piratbukten.

Det kan jag tänka mig angående imagehack etc, men tänk att jag drar igång typ en facebook grupp med bilderna som blir stor som tusan. <- Det ökar väl risken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in