• 13 171 online
  • 1 199 308 medlemmar
  • 62 130 129 inlägg
2007-11-27, 14:26
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Alltså.. shit killen, vilket tålamod. Och stort hjärta. Blir lite rörd faktiskt, jag hade förmodligen skällt ut dejten efter noter.

Blah, har bara varit på ett fåtal internetdejter, och har alltid blivit besviken. Intressanta män som har något att säga och som kan ge en mental stimulans tenderar att vara sociala och utseendemässiga katastrofer
Kemi som känna helrätt via mejl och foton kan vara totalt fel i verkligheten. Skippar nog helst sådant i fortsättningen.

Känner igen det där. Katastrof.
Citera
2007-11-27, 22:42
Medlem
FallenMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Det där lät väl inte så bra ändå ^^

Med erfarenthet menade jag alltså misslyckat dejtliv =). Allt jag har att komma med just nu är något som är sagt förut, men värt att upprepas: Lita ALDRIG på bilder på din internetdejt, 10 = 4 .
Citera
2007-11-27, 22:51
Medlem
AxelFoleys avatar
Skulle va kul om några tjejer var lika desperata som vissa killar här på tråden. Dejten är ful, äcklig och helt störd i huvudet och inte minst riktigt jävla desperat. Jag var äcklad och ville bara därifrån... Sen hade vi sex

Ingen tjej som gav en kille ett pity-fuck? Antar att de har för stor självrespekt för det eller kan vara mer petiga än killarna.
Citera
2008-01-19, 18:38
Medlem
Isnatts avatar
Jag vill lästa om fler dater. Bra att lära sig lite riskhantering, hur man tar sig ur situationer...
Citera
2008-01-19, 21:06
Medlem
Min värsta dejt var då jag hade träffat en tjej på internet, väldigt söt och rolig. som de gick så kom hon ner till min stad då hon ändå skulle ner hit tydligen. vi bestämmde att mötas på stan, och jag stod o vänta minst 20 minuter på henne. När hon väl kommer ser ja en kort, finnig, knubbig tjej komma gående mot mig o krama om mej. de värsta har hänt trodde jag, men nej då. hennes farsa och styv mor va med :S va i helvete?! tänkte jag. nog så gick vi därifrån då vi gick till hennes hotell. och tydligen delade hon rum med sin farsa och styvmor :S då frågade ja henne hur gammal hon var. fick ett frågetäcken till svar och vi gick in. då ja redan hade inställt mej på sex redan innan ja träffade henne, eftersom hon va väldigt söt o snygg på korten hon skicka, så langa ja upp kuken och börja perva mej. efter inte alls länge så märkte jag att hon va oskuld och började blöda.. efter sexet som jag inte lyckades hålla uppe ståndet i stack jag fort som ett bi och snacka aldrig me henne igen.
Citera
2008-01-19, 21:12
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnpower
Min värsta dejt var då jag hade träffat en tjej på internet, väldigt söt och rolig. som de gick så kom hon ner till min stad då hon ändå skulle ner hit tydligen. vi bestämmde att mötas på stan, och jag stod o vänta minst 20 minuter på henne. När hon väl kommer ser ja en kort, finnig, knubbig tjej komma gående mot mig o krama om mej. de värsta har hänt trodde jag, men nej då. hennes farsa och styv mor va med :S va i helvete?! tänkte jag. nog så gick vi därifrån då vi gick till hennes hotell. och tydligen delade hon rum med sin farsa och styvmor :S då frågade ja henne hur gammal hon var. fick ett frågetäcken till svar och vi gick in. då ja redan hade inställt mej på sex redan innan ja träffade henne, eftersom hon va väldigt söt o snygg på korten hon skicka, så langa ja upp kuken och börja perva mej. efter inte alls länge så märkte jag att hon va oskuld och började blöda.. efter sexet som jag inte lyckades hålla uppe ståndet i stack jag fort som ett bi och snacka aldrig me henne igen.

Hmm... Hon kunde säkert också hålla sig för skratt efter den dejten...
Citera
2008-01-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggad
Ne men fick reda på att det var han efteråt, sen såg han jävligt lång ut .

Ja man har ju en del att bevisa när man heter Carl-Robert Holmer-Kårell ..
Citera
2008-01-19, 23:57
Medlem
Alladins avatar
Har inget som kvalificerar sig i närheten av de här grejerna, gått på en fullständig blinddate...vi fick nummer av bekanta och ringde och pratade om vart vi skulle ses. Jättelyckat och slutade med ett förhållande... så.
Men era historier är toppenkul, en av flashbacks bästa trådar!
Citera
2008-01-20, 01:20
Medlem
DjinQuijotas avatar
Jag hade träffat en kille på en klubb (den sunkigaste av dom sunkigaste dessutom) och lovat att vi skulle gå ut och käka middag helgen efter. Jag totalglömmer bort honom, tills han ringer på fm den aktuella dagen. Jag är hög som ett hus på svamp, och får lite halvpanik, men vi bestämmer att han ska hämta mig i centrum i den staden/förorten jag bodde i för tillfället.
Jag gör allt för att sluta vara så trippad under dagen, röker fet, dricker sprit, käkar benso. Slutar med att jag blir bäng på bensot och spriten och när stackarn ringer att han står och väntar på mig i centrum, sätter jag på mig ett par skor, knatar ner (i kjol. Det är snö ute), möter upp honom, drar fram en kniv och ber honom plocka ut 2500,- från sitt konto, tar pengarna och går hem igen, för att fortsätta kvällen på andra sätt.

Tror den killen tyckte dejten var ganska misslyckad...
Citera
2008-01-20, 01:34
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjinQuijota
Jag hade träffat en kille på en klubb (den sunkigaste av dom sunkigaste dessutom) och lovat att vi skulle gå ut och käka middag helgen efter. Jag totalglömmer bort honom, tills han ringer på fm den aktuella dagen. Jag är hög som ett hus på svamp, och får lite halvpanik, men vi bestämmer att han ska hämta mig i centrum i den staden/förorten jag bodde i för tillfället.
Jag gör allt för att sluta vara så trippad under dagen, röker fet, dricker sprit, käkar benso. Slutar med att jag blir bäng på bensot och spriten och när stackarn ringer att han står och väntar på mig i centrum, sätter jag på mig ett par skor, knatar ner (i kjol. Det är snö ute), möter upp honom, drar fram en kniv och ber honom plocka ut 2500,- från sitt konto, tar pengarna och går hem igen, för att fortsätta kvällen på andra sätt.

Sannerligen, hade du gjort så på mot mig så hade du fått stryk eller så hade sprungit iväg, beroende på borta i skallen & kroppen du var. Patrask.
Citera
2008-01-20, 03:17
Medlem
cannabinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjinQuijota

Du är en ytterst intressant kvinna. Vad fan tänkte du på? Är du helt moraliskt befriad eller bara oerhört nerpundad under tillfället?!
Citera
2008-01-20, 05:49
Medlem
Shandras avatar
Mina historier är väl inte lika roliga som andras här, men jag tänkte att jag kan bidra.

Det var en blinddate från internet. Killen var jättestolt över sin bil och vi hade pratat lite i telefon. Han hade en otroligt fin röst så jag blev lite nyfiken. Han kom och hämtade mig på en parkering inte långt ifrån där jag bodde (hade sagt till honom att han inte skulle förvänta sig sex för det var fel tid i månaden för det och det hade han inga problem med). Han såg inte jättebra ut men inte dålig ut heller så jag tänkte att vi kunde väl åka en liten sväng. När vi var ute och åkte kom han på att han behövde åka hem och kolla en sak på internet. Då jag redan förvarnat honom om att det inte skulle bli något leka så åker vi hem till honom. Han sätter sig framför datorn och sätter sig och spelar wow.... Han pratar om alla saker han hade och hade gjort i spelet och sitter där ett tag. Jag sa till honom att det inte var speciellt intressant för mig och då sa han att han kunde skjutsa hem mig så att han kunde fortsätta spela... Vi hördes inget mer efter det.

En annan blinddate från internet. Hade pratat med en kille som jag träffade på en chatt (kommer inte ihåg vilken) ett litet tag. Vi hade bara pratat över internet. När vi hade pratat ett par månader bestämmar vi oss för att träffas. Jag berättade för honom att jag jobbade på ett ställe i mörby c (bodde och jobbade i sthlm ett tag) så det skulle vara smidigt för mig att ta fikan där. Det hade han inga problem med så vi bestämde en dag. Ett par dagar innan så var han inne i butiken och handlade, men sa inte speciellt mycket, räckte bara fram ett visitkort. Jag var väldigt stressad just då så jag reflekterade inte över att det var han utan bara la kortet åt sidan. När vi sedan träffades för att fika så berättade han att det var han som lämnat kortet. Jag tänkte inte så mycket mer på det.. Fikan gick bra och han var trevlig så vi bytte nummer. Det mindre roliga kom efter fikan sen. När vi pratade i telefon så sa han att han tyckte att det kunde vara roligt om vi kunde ta en semester tillsamman, åka till spanien eller grekland. Han tyckte att han skulle betala. Då sa jag att OM vi skulle åka så ville jag gärna betala själv. Han insisterade på att det skulle vara han som skulle betala. Senare under samtalet så började han prata om att skaffa större lägenhet så att jag också fick plats (han hade en tvåa, han ville skaffa en 3:a eller 4:a till "oss"). Efter det började han prata om barn. Han hade planerat hela våran framtid (två dagar efter vi hade fikat) och då kände jag att det här passar inte riktigt mig, så jag sa till honom att vi passade nog inte så bra ihop, vi skulle nog gå skilda vägar. Han ringde ett par gånger efter det, men jag svarade inte då jag kände att jag hade förklarat hur jag stod.

En gång har en blinddate genom internet gått bra. Började prata med en kille genom mötesplatsen och vi mailade till varandra ett tag och pratade på msn och telefon. Senare så träffades vi, en gång blev till flera, och tillslut så blev vi ett par.
Det tog slut efter ett tag,men vi skildes som vänner och pratar fortfarande med varandra.
Citera