Hej!
Beställde en iphone 4 för en månad sedan och fick nu en räkning på min bank där det står att jag ska betala 530 kr? jag tecknade max 25 och en iphone 4 för 298 kr. Nått special erbjudande dom hade och nu när jag fått hem första fakturan står det att jag ska betala 530kr? Va i helvete säger jag bara? Är dom totalt jävla pantade i huvudet? Jag tror jag gick in 3 gånger till deras butik och ringde själv 2 gånger in till telia innan jag köpte iphonen, och frågade om det va några helt andra utgifter en dom där 298 kr och dom förklarade att de inte va några andra utgifter en dom där i huvetaget. Förrutom när jag ringer ifrån telefonen. Men det roliga är att jag har ringt för 4 kr den här månaden så jag får det inte att gå ihop riktigt. Det jag ser på räkningen är att det är räknat Ink moms efter dom där 298 kr? så betyder det här att jag ska betala 530 kr för en iphone 4 med max 25 som ska gå på 98 kr men igentligen går på 170 kr ink moms? Jag var riktigt nogran innan jag köpte telefonen så precis inte det här skulle hända? Så nån här som har svarat till har dom gjort fel? ska det vara så här? kan jag avbryta det nu? kan jag stämma dom jävlarna? eller är det bara så här första månaden? dom har stängt idag eftersom det är söndag men är så rasande arg så måste få svar så fort som möjligt. Tack för svar iaf