• 1
  • 2
2011-06-07, 10:34
Medlem
Fribos avatar
Gud vad mysigt det låter (Mohairlover).
Låter ju skönt som helst att ni båda gillar det och strosar omkring med tröjor på
Själv går jag som regel med något stickat minst en gång i veckan, men det blir väl inte lika mycket sommartid.
Myser och njuter i stickat. Mamma stickar så gärna till mig ;-)
Citera
2011-06-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fribo
Låter ju skönt som helst att ni båda gillar det och strosar omkring med tröjor på
Själv går jag som regel med något stickat minst en gång i veckan, men det blir väl inte lika mycket sommartid.
Låter jättemysigt
Jag gillar mest när tjejer och kvinnor bär stickat och gärna ska det vara koftor som är mer feminint än hela tröjor.
Citera
2011-07-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fribo

Fasen va härligt att få en skön tröja stickad med omsorg! Du är en lyckos person
Dey hade varit kul att få se tröjan när den är klar! Jag tycker det är väldigt varmt nu att ligga och mysa i sköna stickade tröjor, fasen vad jag längtar tills det blr lite svalare
Jag har hittat en skön kofta i mohair som jag köpte på Myrorna Second Hand, oh så skön den är
Men som sagt det är så jäkla varmt nu att jag är tvungen att gå upp mitt i natten, smyga ut ur sovrummet så tjejen inte vaknar och mysa lite i TV-soffan så ingen vet om det

Någon annan som leker?
Citera
2011-12-11, 13:25
Medlem
purplecashess avatar
Va kul å läsa alla inlägg,,,jag stickar jättemycket,,har börjat designa o sticka underkläder,,trosor i mohair som är sexiga...kan det va nåt?? Nyfiken...
Citera
2011-12-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplecashes
Va kul å läsa alla inlägg,,,jag stickar jättemycket,,har börjat designa o sticka underkläder,,trosor i mohair som är sexiga...kan det va nåt?? Nyfiken...
Säkert kul för en del fans.
För min del föredrar jag koftor och tröjor som kan användas som vanligt/synligt och offentligt.
Citera
2011-12-13, 13:33
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Ni som tänder på detta, ska tjejen ha den på sig när ni har sex? Jag tycker det blir väldigt varmt att ha sex naken, måste ju bli outhärdligt i en ulltröja!
Citera
2012-01-18, 22:07
Medlem
Fribos avatar
Tjejen eller killen, kan ha på sig tröjan. Känslan är att känna garnet mot huden.
Olika känslor framkallas, beroende på vem som har tröjan på sig.
Visst, tröjan kan också åka av efter en stund också. Olika från fall till fall.
Ibland polotröja eller vanlig rundhalsad.
Kofta/cardigan kan duga.
Citera
2012-01-20, 15:08
Medlem
oscarabbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplecashes

Ngr bilder på dina alster?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in