2004-09-10, 08:39
Bannlyst
Kanske skulle maila honom och hinta om att "gömma vinflaskan i barnvagnen" borde höra hemma under vintips!
Citera
2004-09-10, 08:44
Medlem
Pinsamt för släkten

Måste vara pinsamt för hans fru och svåger
http://www.aftonbladet.se/nyheter/9810/08/familj.html
Citera
2004-09-10, 09:02
Medlem
Hmm..inte samma kvinna.

http://www.bill.moderat.se/

Familj: Hustrun Louise

http://www.aftonbladet.se/nyheter/9810/08/familj.html

"Karin Enström (till höger) bänkar sig i riksdagen i höst. Där sitter redan hennes bror Henrik Landerholm och maken Per Bill (mitten)."
Citera
2004-09-10, 09:04
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Jag tycker han verkar vara en sympatisk man med mycket sunda åsikter..

En gång är ingen gång! Låt udda vara jämnt!

Det påminner om Bert Karlsson som lade en osunt stor mängd förslag under sin tid i riksdagen som gynnade sig själv och sina företag ekonomiskt.

Fast här verkar det bara var en alkis som vill få det lättare att underhålla sin alkoholism.
Citera
2004-09-10, 09:06
Medlem
J.Ns avatar
Dessutom borde socialen kallas in för att kontrollera hur barnet har det som är brukligt när föräldrar synts berusade med barnvagn på stan... (fast han kanske behövde så mycket vin att han inte fick plats med barnet i vagnen? )
Citera
2004-09-10, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jag skrev följande till honom:

Sverige borde ha en än restriktivare alkoholpolitik, så att kajor som du inte kan få tag i spånken överallt. Men det är bra, spä på politikerföraktet än mer, det gör inte mig något...

Hälsningar

Hoppas det är han

Fan vad taskig!

Skulle tro att han har en mycket tung dag framför sig....
Citera
2004-09-10, 09:19
Bannlyst
Jep, det har han säkert, men en man i den ställningen kanske förtjänar det efter det beteendet... speciellt när man läser hur han har argumenterat ang alkoholpolitiken.

Att han utsatte sitt barn för risk är faktiskt riktigt illa.
Citera
2004-09-10, 09:26
Medlem
A-A-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjalstal
Glömde detta :

"Dolda talanger: Vinprovare och vinskribent i bl a Dina Viner."

( http://www.bill.moderat.se/ )

Inte så dolda längre...

På hans hemsida står också: "Jag tror på direktkontakt med mina väljare"

Jag tycker vi ska ge honom credit för att lever som han lär.
Citera
2004-09-10, 09:39
Medlem
apanola IIs avatar
Äsch...sånt här brukar normalt inte leda till några problem för politiker.
det hela kommer att vara borta o glömt om någon vecka eller så...tro mig.
Citera
2004-09-10, 09:40
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Fan vad taskig!

Skulle tro att han har en mycket tung dag framför sig....

Är det SYND om honom? Ursäkta, men i det här fallet måste jag säga att jag tycker ditt omdöme är jävligt tvivelaktigt! Idiotfanskapet raglade omkring på stan med ungen i barnvagn, klart oförmögen att fatta vad han sysslade med, offentlig lynchning är fan det minsta han ska utsättas för. Har noll och inget till övers för idioter, de förtjänar på alla sätt att hängas ut på detta vis. Alla barn som någon gång drabbats illa pga av alkoholiserade föräldrar lär hålla med...

Däremot förstår jag väldigt lite vad hans politiska åsikter har med saken att göra...?
Citera
2004-09-10, 09:41
Medlem
Tafkafs avatar
Elak som jag är kan jag inte låta bli att se det komiska i att en riksdagsman från lag&ordning partiet moderaterna torskar för fylla. Hans fina försök att komma undan; "-Jag heter Anders Björk och är försvarsminister" måste väl klassas som årets sämsta Och så försökar han slingra sig undan genom att visa sin riksdagslegitimation!

Sen tycker jag att det var bra gjort av ordningsvakten Tina som grep gubbjäveln. Strongt att brotta ner gubben och boja honom. Hon borde få medalj. Det är ju typiskt hur fyllot uppför sig, börja slå på en tjej och kalla henne "-jävla subba". Hoppas han torskar för misshandel. :mad:
Jag skickade ett mail till Restaurang Patricia där hon jobbar och berömde henne.

Slutligen: Var nånsin den riktige Anders Björk försvarsminister?
Citera
2004-09-10, 09:49
Medlem
A-A-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Slutligen: Var nånsin den riktige Anders Björk försvarsminister?

Yepp: 4 oktober 1991 – 2 oktober 1994
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in