2004-09-10, 01:16
Bannlyst
Som ni alla vet så är det på tiden för Lady tiera att få sig en varning tilldelad sig. Varningen kommer till för att Lady tiera "upprepade gånger agerat ohyffsat". Bägaren rann över i samband med en nyligen låst tråd där mina egna förehavanden ifrågasattes för att dölja egna intressen. Detta sades av Lady tiera som ett svar på ett av mina inlägg. Mitt inlägg först:

Haha.. Så du har också bytt bild till ett nytt mästerverk. Akta dig du så att jag inte ger dig en varning

och Lady tieras:

varsågod och försök

nu låser jag tråden som har hammnat helt från focus och dessutom är gammal (varningtrådar härsknar fort)

har ni synpunkter på låsningen ta inte upp det med mig i pm, vänd er till övriga s-mods eller till admin2.

-ni märker att damen ifråga är fullständigt oregerlig och denna varning får utgöra ett led i hennes utbildning.
2004-09-10, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keve
Som ni alla vet så är det på tiden för Lady tiera att få sig en varning tilldelad sig. Varningen kommer till för att Lady tiera "upprepade gånger agerat ohyffsat". Bägaren rann över i samband med en nyligen låst tråd där mina egna förehavanden ifrågasattes för att dölja egna intressen. Detta sades av Lady tiera som ett svar på ett av mina inlägg. Mitt inlägg först:

Haha.. Så du har också bytt bild till ett nytt mästerverk. Akta dig du så att jag inte ger dig en varning

och Lady tieras:

varsågod och försök

nu låser jag tråden som har hammnat helt från focus och dessutom är gammal (varningtrådar härsknar fort)

har ni synpunkter på låsningen ta inte upp det med mig i pm, vänd er till övriga s-mods eller till admin2.

-ni märker att damen ifråga är fullständigt oregerlig och denna varning får utgöra ett led i hennes utbildning.

Hoppas du åker på en varning till=Ban för det här fjantiga tilltaget!
2004-09-10, 01:20
Medlem
snapcases avatar
TopDawg: Förstod du vad han sa? Jag fattade nada.
2004-09-10, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
TopDEawg: Förstod du vad han sa? Jag fattade nada.

Se de sista inläggen i denna tråd:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=145091
2004-09-10, 01:23
Moderator
impieteers avatar
Mycket väsen med tanke på att du påstår dig acceptera varningen i den första tråden?
2004-09-10, 01:25
Bannlyst
Ifall ingen har något ytterligare att tillföra så föreslår jag att ämnet låses.
2004-09-10, 01:29
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ifall ingen har något ytterligare att tillföra så föreslår jag att ämnet låses.

Jodå, jag har faktiskt två frågor:

1) Hur gammal är du?

2) Blev du ledsen i ögat när alla sköna ryggdunkarinlägg som du förväntade dig när du postade den här tråden uteblev totalt?

2004-09-10, 01:37
Medlem
Laments avatar
Vafalls!? PLAGIAT!

Det var ju jag, Lament, som började med civilmodererandet! Måste säga att min fake-varningstråd var lite mer genomtänkt..
2004-09-10, 01:56
Bannlyst
Det var ju givetvis endast ett skämt men jag är trött på att vi karlar med lite tradition på vårat samvete blir förföljda stup i ett. Det är tydligen inte fint nog att vara rejäl och rak utan man skall behöva stå ut med både fjollor och manhaftiga skrikerskor. Nog med detta snicksnack nu.
2004-09-10, 01:57
Bannlyst
GODNATT. -och grabbar gör mig nu stolt och använd er av det ni är bäst på.
2004-09-10, 02:43
Medlem
Unbalanceds avatar
så mycket förstår jag syftetet med denna tråd .
Och jag använder redan mig redan utav det jag är bäst på .
2004-09-10, 02:44
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Citat:
GODNATT. -och grabbar gör mig nu stolt och använd er av det ni är bäst på.
Det måste vara banningsknappen.

Du är bannad!

Med vänlig hälsning eder Admin2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in