• 1
  • 2
2011-03-14, 11:33
Medlem
Laser Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruktPalm
det är svårt att ta fåfänga på allvar när man inser hur löjligt det är att lindra en existentiell brist på själsvärde med materialism

Lika meningslöst med hedonism som minimalism. Bara två olika sidor av samma töntiga blad/kniv/svärd eller vad man nu ska säga.

Bara gör det som infaller en roligt och intressant, sen ifall man är skolös eller har en garderob enbart sina skor är skitsamma.

Fö. Jävligt meningslöst inlägg. Smutsar ner filosofin med sånna här torftiga sen-kväll-med-hasch-frågor, om du inte utvecklar.
Citera
2011-03-16, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laser Mannen
Lika meningslöst med hedonism som minimalism. Bara två olika sidor av samma töntiga blad/kniv/svärd eller vad man nu ska säga.

Bara gör det som infaller en roligt och intressant, sen ifall man är skolös eller har en garderob enbart sina skor är skitsamma.

Fö. Jävligt meningslöst inlägg. Smutsar ner filosofin med sånna här torftiga sen-kväll-med-hasch-frågor, om du inte utvecklar.

du måste vara en förvirrad man..
Citera
2011-03-16, 10:09
Medlem
Laser Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruktPalm
du måste vara en förvirrad man..
Nejdå.
Citera
2011-03-16, 16:15
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
...säg vad beror det på?

VEM VARE SOM GICK MED TRASIGA SKOR? SÄG VEM DE FUCKING VA?

Näe men det beror väl på att det inte känns motiverat att köpa nya medan gamla fungerar? Mina (vinter)skor har ett par hål och revor men så länge de inte ser så sunkiga ut att jag behöver skämmas för dem i offentliga miljöer så kör jag på så länge de fungerar.

Snackar man om folk som inte har råd att köpa ens ett par skor så ligger väl svaret mellan allt från ren lathet till plötsliga och kanske ofta orättvisa förändringar i personens omständigheter som låg utanför dennes kontroll.

Luddig fråga, luddig tråd.
Citera
2011-03-16, 18:02
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Det är modernt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto